stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 366373
  • 29 اردیبهشت 1400 - 19:59
1

اهالی رسانه قزوین در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی ‌بیانیه دادند

اهالی رسانه قزوین در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی ‌بیانیه دادند
قزوین – قلم- اهالی رسانه استان قزوین روز چهارشنبه با صدور بیانیه‌ای ضمن اعلام همبستگی خود با ملت مظلوم فلسطین، جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی را به شدت محکوم کردند.
قلم | qalamna.ir :

 در این بیانیه آمده است: سالیان زیادی است که صهیونیست‌ها، فلسطین غصب‌شده را به پایگاه تروریسم تبدیل کرده‌اند چرا که اسرائیل نه یک کشور، بلکه یک پادگان تروریستی علیه ملّت فلسطین و دیگر ملّت های مسلمان بوده و به درستی که مبارزه با این رژیم سفّاک، مبارزه با ظلم، جنایت و وحشی‌گری است.

در ادامه این بیانیه آمده است:  بی شک رشد نیروهای مقاومت در حسّاس‌ترین مناطق اسلامی، افزایش توانایی‌های دفاعی و هجومی آنان، خودآگاهی، انگیزه و امید در ملّت های مسلمان، گرایش به شعارهای اسلامی و قرآنی، رشد علمی، استقلال‌طلبی و خوداتّکایی در ملّتها، نشانه‌های مبارکی است که آینده‌ی بهتر را نوید می دهد.

این بیانیه می افزاید: هم‌افزایی مسلمانان بر محور قدس شریف، کابوس دشمن صهیونیست و حامیان آمریکایی و اروپایی آن است و طرح ناکام «معامله قرن» و سپس تلاش برای عادی‌سازی روابط چند دولت ضعیف عربی با رژیم غاصب، تلاش های مذبوحانه برای فرار از آن کابوس است که نشان می دهد حرکت نزولی و رو به زوالِ رژیم دشمن صهیونیستی آغاز شده و وقفه نخواهد داشت.

در بخش دیگر بیانیه آمده است: پر واضح است که همه دولتمردان، روشنفکران، عالمان دینی، احزاب و گروه‌ها، جوانان غیور و دیگر اقشار مردم، باید جایگاه خود را در این حرکت سراسری بیابند و نقش تاریخی خود را ایفا کنند.

در ادامه بیانیه تاکید شده است: ما اصحاب رسانه استان قزوین، همپای دیگر اقشار، ضمن اعلام همبستگی خود با ملت مظلوم فلسطین، جنایات عظیم رژیم صهیونیستی را به شدت محکوم می‌نماییم و از مجموعه‌های مرتبط در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خصوصاً وزارت امور خارجه، پیگیری محکومیت بین‌المللی این رژیم منحوس و کمک به ملت مظلوم فلسطین از مجاری قابل پیگیری را خواستاریم.

این بیانیه می افزاید: همچنین از دیگر همکاران خبرنگار، اصحاب رسانه و فعالان رسانه‌ای ایران اسلامی و جهان اسلام می خواهیم تا با محکومیت شدید اقدامات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی در هدف قراردادن ملت مظلوم و بی پناه فلسطین به ویژه ده‌ها کودک عزیز و بانوی بی‌دفاع و نیز حملات طراحی شده علیه دفاتر رسانه‌های محلی و بین المللی از جمله در برج الشروق، برج الجوهره و برج الجلاء، توجه جامعه جهانی را به خشونت‌ها و تروریسم دولتی رژیم صهیونیستی جلب کرده و بار دیگر ضرورت اقدام مؤثر سازمان‌های بین‌المللی، نهادهای مستقل جهانی و سازمان ملل برای مقابله با این جنایت سازمان یافته را گوشزد نمایند.

هشتگ: , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.