stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 364842
  • 27 اردیبهشت 1400 - 0:37
2
مسئول مجموعه تبیین منظومه فکری مقام معظم رهبری

پنجمین دوره‌ آموزشی آشنایی با «منظومه فکری رهبر انقلاب» در لرستان برگزار می‌شود

پنجمین دوره‌ آموزشی آشنایی با «منظومه فکری رهبر انقلاب» در لرستان برگزار می‌شود
لرستان - پنجمین دوره‌ آموزشی آشنایی با منظومه فکری رهبر انقلاب از ۸ اردیبهشت ماه آغاز شده و تا ۲۸ این ماه ادامه دارد.
قلم | qalamna.ir :

در خرم‌آباد با اشاره به آغاز ثبت نام پنجمین دوره معارف انقلاب اسلامی، اظهار داشت: جهت تبیین منظومه معرفتی و ارزشی اسلام و ترسیم فرآیند عینیت یافتن ارزش‌ها در متن جامعه، نیازمند یک دستگاه معرفتی و منظومه فکری هستیم.

وی با بیان اینکه امروز برای دستیابی به جهان انسانی و تمدن اسلامی نیازمند فهم و عمل به منظومه فکری اسلام و انقلاب که ظهور در اندیشه امامین انقلاب دارد، هستیم افزود: مجموعه تبیین منظومه فکری رهبر انقلاب از سال ۹۶ تمرکز خود را بر ارائه نظام اندیشه انقلاب اسلامی بر اساس منظومه فکری مقام معظم رهبری قرار داده و به همین منظور تاکنون دوره‌های آموزشی و حلقات مطالعاتی زیادی را برگزار و مدیریت کرده است.

مسئول مجموعه تبیین منظومه فکری مقام معظم رهبری در خرم‌آباد عنوان کرد: دوره‌های آموزشی معارف انقلاب اسلامی دارای دو سطح عمومی، تمرکز بر آشنایی با منظومه فکری مقام معظم‌رهبری و در سطح دو، تربیت پژوهشگر و تربیت مدرس برگزار می‌شود.
وی هدف مجموعه منظومه فکری مقام معظم رهبری را ایجاد گفتمان تمدن سازی و تربیت نیروهای تراز انقلاب اسلامی با محوریت اندیشه‌های امامین انقلاب دانست و بیان کرد: ثبت نام پنجمین دوره آموزشی از ۸ اردیبهشت ماه آغاز و تا ۲۸ این ماه ادامه دارد.

 این دوره یکساله و کاملا رایگان است و بهره بردن از اساتید مجرب، دریافت گواهی نامه، کسب قدرت تحلیل مسائل سیاسی، اجتماعی، فرهنگی از جمله مزایای این طرح است.

وی با بیان اینکه در این دوره ۱۹ کتاب مطالعه می‌شود تصریح کرد: این دوره آموزشی بر اساس طرح مصوب معاونت آموزش و پژوهش دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم‌ رهبری است.

مسئول مجموعه تبیین منظومه فکری مقام معظم رهبری در خرم‌آباد خاطر نشان کرد: دوره‌های آموزشی معارف انقلاب اسلامی به صورت یک دوره ۳۲۰ ساعته شامل مطالعه، نکته برداری، مباحثه و جمع بندی توسط استاد در قالب گروه‌های مطالعاتی برگزار و به بیشترین تاکید بر حضور جوانان تحصیلکرده است.

  • خبرنگار ح.خادمی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.