stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
  • کد خبر : 364098
  • 22 اردیبهشت 1400 - 10:52
2

بانوی قزوینی در مسابقات فوتبال آسیای مرکزی سوت می‌زند

بانوی قزوینی در مسابقات فوتبال آسیای مرکزی سوت می‌زند
قزوین – قلم– نایب رییس هیات فوتبال استان قزوین گفت: فاطمه نصیری بانوی قزوینی به عنوان داور از ایران برای قضاوت در مسابقات فوتبال آسیای مرکزی (کافا) فراخوانده شده است.
قلم | qalamna.ir :

طاهره کشتیرانی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار قلم افزود: مسابقات فوتبال جوانان بانوان آسیای مرکزی (کافا) از ۱۹ تا ۲۸ خرداد در شهر دوشنبه تاجیکستان برگزار می شود و نصیری به عنوان داور وسط در این مسابقات سوت خواهد زد.

وی اضافه کرد:  کنفدراسیون فوتبال آسیای مرکزی از ۲ نماینده فوتبال ایران برای حضور در مسابقات فوتبال جوانان کافا در تاجیکستان دعوت کرده و فاطمه نصیری و حبیبه ربوی به عنوان داور برای قضاوت در این رقابتها انتخاب شده اند.

کشتیرانی گفت: این داور قزوینی متولد ۱۳۷۴ است و در حال حاضر در لیگ برتر فوتبال کشور به قضاوت می پردازد.

این مسوول ورزشی با اشاره به نحوه دعوت کنفدراسیون آسیا از داوران برای قضاوت در این رقابت ها گفت: آکادمی داوران جوان آسیا هرساله برای تربیت داوران، دوره های چهارساله برگزار می کند که در آنها آزمون های مختلف شامل فیتنس، قانون و مقررات، زبان انگلیسی و ویدیو تست از شرکت کنندگان گرفته می شود.

وی افزود: هرساله امتیازهای شرکت کنندگان جمع بندی می شود و افرادی که بالاترین امتیازها را کسب کرده باشند به کلاس سال بعد دعوت می شوند.

کشتیرانی گفت: داورانی که به پایان چهار سال برسند و بالاترین امتیاز را کسب کرده باشند آماده حضور در مجامع بین المللی برای قضاوت خواهند شد.

هشتگ: , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.