stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
  • کد خبر : 364000
  • 21 اردیبهشت 1400 - 17:51
2

طرح ساختمان و محوطه تئاتر شهر قزوین ۵۰ درصد رشد فیزیکی دارد

طرح ساختمان و محوطه تئاتر شهر قزوین ۵۰ درصد رشد فیزیکی دارد
قزوین- قلم - سرپرست منطقه دو شهرداری قزوین اظهار کرد: پروژه تکمیل ساختمان و محوطه تئاتر شهر منطقه دو شهرداری قزوین تا به امروز 50 درصد رشد فیزیکی داشته است.
قلم | qalamna.ir :

بهرامی روز سه شنبه با اشاره به این خبر اظهار داشت: این پروژه از لحاظ ریالی هم تا به امروز ۴۸ درصد رشد داشته و می توان با تامین اعتبارات لازم آن را در زمان مشخص شده به بهره برداری رساند.

وی افزود: پروژه تئاتر شهر منطقه دو شهرداری قزوین یکی از پروژه های مهم عمرانی این منطقه در زمینه فرهنگی است که امیدواریم پس از بهره برداری مورد استقبال و استفاده مناسب هنرمندان قزوینی قرار گیرد.

این مسوول گفت: البته این پروژه در کنار پروژه های دیگر تئاتر شهر قرار دارد و همزمان اجرای نمای آلومینیومی و اجرای نمای کرتین وال این پروژه هم در حال انجام است.

بهرامی اضافه کرد: برای احداث این پروژه از ظرفیت مشاوره ای هنرمندان قزوینی هم استفاده شده و سعی شده این پروژه به گونه ای احداث شود که مورد استفاده مطلوب آنها قرار بگیرد.

سرپرست منطقه دو شهرداری قزوین اظهار کرد: این منطقه در حال حاضر پروژه های عمرانی مختلفی را در زمینه های مختلف فرهنگی، تفریحی، ورزشی و غیره در حال احداث دارد.

هشتگ: , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.