stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 362813
  • 18 اردیبهشت 1400 - 12:55
1

خدمات هلال احمر موجب تسریع در تسکین دردهای بشری شده است

خدمات هلال احمر موجب تسریع در تسکین دردهای بشری شده است
قزوین /قلم - مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: خدمات داوطلبانه، بشردوستانه و امداد و نجات هلال احمر سبب شده تا تسکین آلام بشری روند پرشتاب‌تری بگیرد.
قلم | qalamna.ir :

قلم، حسن آصفی روز شنبه با تبریک فرارسیدن هفته هلال احمر و روز جهانی صلیب سرخ، افزود: جمعیت هلال احمر همیشه پیام‌آور صلح و بشردوستی و نمادی از ارج نهادن به صفات و خصایل نیکویی همچون احسان، صبر، نیکوکاری، گذشت و ایثار بوده که با همت و سعی فراوان امدادگران شجاع، جوانان غیور و مشارکت و همیاری داوطلبان عزیز و گرانقدر به دست آمده است.

وی افزود: جمعیت هلال احمر به عنوان یک نهاد خدمتگذار توانسته به مدد خانواده بزرگ خود در بحث خدمات داوطلبانه، بشردوستانه و امداد و نجات گام های بلندی بردارد که این نشان از همدلی بسیار زیاد در جهت ارائه خدمات گسترده دارد.

این مسوول گفت: امروزه گام های بلند هلال احمر سبب شده تا تسکین آلام بشری روند پرشتاب‌تری بگیرد و بخشی از مشکلات و معضلات جامعه انسانی مرتفع شود.

وی با اشاره به شیوع کرونا و نقش آفرینی هلال احمر، گفت: در زمان شیوع این ویروس که جامعه بیش از هر روز دیگری نیازمند ورود همه جانبه، ایثارگرانه و بشردوستان به میدان مقابله بود، اعضای هلال احمر با حضور گسترده در امر امداد رسانی و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی سهمی شایسته در بحث تأمین سلامت جامعه ایفا کردند.

آصفی با اشاره به نامگذاری هفته هلال احمر امسال با شعار “یک قرن خدمات داوطلبانه مقایسه نشدنی”، افزود: امیدواریم در این سال با همتی مضاعف، برنامه ‌ریزی اصولی و به کارگیری تمامی ظرفیت‌های داوطلبانه موجود در جهت پیشبرد اهداف والای جمعیت گام برداریم و در ارائه خدمات مطلوب و با کیفیت و توسعه خدمت رسانی به آحاد مردم به ویژه در مناطق محروم پیشتاز باشیم.

هشتگ: , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.