stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 362449
  • 16 اردیبهشت 1400 - 16:10
0

پیش بینی کمبود برق برای تابستان در خوزستان

پیش بینی کمبود برق برای تابستان در خوزستان
خوزستان - مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان گفت: تابستان امسال کمبود برق در شبکه را قطعا خواهیم داشت و به کاهش مصرف برق به شدت نیاز داریم.
قلم | qalamna.ir :

علی خدری مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان گفت: به دلیل کاهش بارندگی و نبود واحد‌های برق آبی در مدار، تابستان امسال کمبود برق در شبکه را قطعا خواهیم داشت، به همین دلیل به صنایع، کشاورزان و ادارات دولتی جهت کاهش مصرف برق به شدت نیاز داریم.

او با بیان اینکه ممکن است در تابستان با مشکلات جدی مواجه شویم البته با همراهی و همکاری مردم در مدیریت مصرف، تلاش می‌کنیم پیک تابستان را با سختی کمتری بگذرانیم، افزود: پارسال نیز شرایط سختی داشتیم، اما تمام مجموعه‌های صنعت برق دست به دست هم دادیم و تلاش کردیم با انجام اقدامات مدیریت مصرفی و با همکاری خوب مردم و صنایع، کشاورزی و کاهش ساعات کاری ادارات دولتی، کمبود برق را جبران کنیم.

خدری بیان داشت: توصیه می‌شود مشترکان در ساعت‌های اوج مصرف (۱۲ تا ۱۸و ۲۰ تا ۲۳) از به کار بردن وسایل پرمصرف تا حد امکان خودداری کرده و درجه کولرگازی خود را بر روی ۲۵ درجه تنظیم کنند و مصرف خود را به میزان ۱۰ درصد کاهش دهند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان ادامه داد: راهکار‌های مدیریت مصرف، کاهش ۵٠ درصدی بار ادارات در ساعات اداری، کاهش ٩٠ درصدی بعد از تعطیلی ادارات، استفاده از مولد‌های خودتامین، خودداری از مصرف لامپ‌های التهابی در منزل، استفاده از لامپ‌های ال‌ای دی، استفاده صحیح از روشنایی اتاق‌ها، سالن‌ها، راهرو‌ها و خاموش نمودن حداقل ۵۰ درصد روشنایی در تابستان، حذف روشنایی غیر ضرور نمای ساختمان‌ها است.

این مقام مسئول گفت: پس از بررسی‌ها مقرر شد کمیته‌ای برای مقابله با فعالیت و جمع آوری رمز ارز‌های غیر مجاز به ریاست مدیرکل امنیتی استانداری خوزستان تشکیل شود تا نسبت به جمع آوری این رمز ارز ها‌ی غیر مجاز درسطح استان اقدام شود.

او گفت: از مردم می‌خواهیم در صورت مشاهده مزارع دستگاه استخراج رمز ارز (بیت کوین)، سریعا به نیروی انتظامی یا مجموعه شرکت‌های توزیع برق شهرستان‌ها اطلاع دهند تا با جمع آوری این مزارع، بتوانیم برق پایداری برای مشترکین تامین کنیم.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , ,
  • منبع : باشگاه خبرنگاران جوان

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.