stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 362440
  • 16 اردیبهشت 1400 - 15:57
1
رئیس اتحادیه طلافروشان اهواز عنوان کرد

ریزش قیمت طلا و سکه در بازار سوت و کور این روزها

ریزش قیمت طلا و سکه در بازار سوت و کور این روزها
خوزستان - رئیس اتحادیه طلافروشان اهواز گفت: با توجه به شرایط به وجود آمده در بازار طلا، اکثر فروشندگان طلا مغازه‌های خود را بسته‌اند و بازار طلا به شدت سوت و کور است
قلم | qalamna.ir :

عبدالرحمن ذهبی‌زاده در خصوص آخرین وضعیت بازار طلا در اهواز در آستانه عید فطر، اظهار کرد: با وضعیت کنونی بیماری کرونا، بازار فروش طلا رونق آنچنانی ندارد؛ گهگاهی زوجین برای خرید طلای جشن‌های خود اقدام به خرید طلا می‌کنند اما به صورت کلی، مشتری آنچنانی در بازار طلا وجود ندارد.

وی با اشاره به کاهش قیمت طلا، گفت: در چند روز اخیر، طلا نوسان داشته است و موجب کاهش قیمت طلا و سکه در بازار شده است و افرادی که احتیاج به خرید طلا ندارد، منتظر کاهش بیشتر قیمت هستند.

رئیس اتحادیه طلا، جواهر و نقره‌فروشان اهواز ادامه داد: عروس و دامادها برای خرید طلا، حلقه‌ها و زنجیرهای ظریف خریداری می‌کنند و توان آنچنانی برای خرید طلاهای سنگین‌تر ندارند.

ذهبی‌زاده با اشاره به میزان فروش طلا در بازار اهواز تصریح کرد: طلافروشان هر چهار یا پنج روز یک بار طلا فاکتور می‌کنند و اوضاع بازار طلا نسبت به سال ٩٩ با توجه به تعطیلات مکرر اصناف و قرارگیری طلافروشان در گروه ٢، بدتر شده است.

وی با اشاره به بازار سوت و کور فروش طلا در اهواز، اظهار کرد: فروشندگان طلا بدهی‌های زیادی دارند و آسیب زیادی به آن‌ها وارد شده است. با توجه به شرایط به وجود آمده در بازار طلا، اکثر فروشندگان طلا مغازه‌های خود را بسته‌اند و بازار طلا به شدت سوت و کور است.

رئیس اتحادیه طلا، جواهر و نقره‌فروشان اهواز با اشاره به ریزشی شدن قیمت طلا گفت: شب گذشته قیمت هر گرم طلا به ٨٩۶ هزار تومان، سکه امامی به  ٩ میلیون و ٢۴٠ هزار تومان و سکه تمام بهار آزادی به ٩ میلیون و٢٠٠ هزار کاهش یافت که این ریزش قیمت‌ها صرفا ناشی از کاهش قیمت دلار بوده است

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , ,
  • منبع : ایسنا

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.