stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
  • کد خبر : 362435
  • 16 اردیبهشت 1400 - 15:27
0

دستگیری ۹ نفر دیگر از عاملان تیراندازی مراسم تشییع هندیجان

دستگیری ۹ نفر دیگر از عاملان تیراندازی مراسم تشییع هندیجان

اهواز – – جانشین فرمانده انتظامی خوزستان از شناسایی و دستگیری ۹ نفر دیگر از عاملان اصلی تیراندازی مراسم تشییع روستای سویره شهرستان هندیجان خبر داد و گفت: تاکنون ۳۱ نفر در این رابطه دستگیر شده و عملیات شناسایی سایر عاملان تیراندازی با جدیت ادامه دارد.

قلم | qalamna.ir :

روز پنجشنبه به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ یداله امیری بیان کرد: به دنبال اقدامات پلیس در خصوص شناسایی و دستگیری عاملان تیراندازی در مراسم تشییع روستای سویره تاکنون ۳۱ نفر از این افراد دستگیر شده‌اند.

وی افزود: ماموران پلیس با اقدام اطلاعاتی منسجم  تعداد ۹ نفر دیگر از عاملان اصلی تیراندازی در این مراسم را شناسایی و با هماهنگی مراجع قضایی در عملیات‌های جداگانه، متهمان را در مخفیگاهشان دستگیر و  تعداد هشت قبضه انواع سلاح غیرمجاز را نیز کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی خوزستان ادامه داد: پلیس تا دستگیری آخرین نفر از افراد خاطی مراسم مذکور مصمم است و در این راه از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان پیش از این از شناسایی و دستگیری ۲۲ نفر از عاملان تیراندازی مراسم تشییع روستای سویره شهرستان هندیجان خبر داده بود.

تیراندازی سه روز پیش برخی افراد در یک آیین تشییع در هندیجان در جنوب شرق خوزستان که بر اساس رسوم غلط طایفه‌ای صورت گرفت موجب رعب و وحشت اهالی شد.

هشتگ: , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.