stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 362428
  • 16 اردیبهشت 1400 - 12:45
0
کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی اصفهان خبر داد؛

ورود امواج بارش زا جدید به استان از روز شنبه

ورود امواج بارش زا جدید به استان از روز شنبه
اصفهان_ کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی اصفهان گفت: با ورود امواج بارش زا جدید به استان از روز شنبه ناپایداری‌ها شدت خواهد یافت و بیشتر نواحی شرق اصفهان را در بر خواهد گرفت.
قلم | qalamna.ir :

ابراهیم هنرمند با بیان اینکه فعالیت امواج ناپایدار در سطح استان تا روز جمعه با شدت کمتر ادامه دارد، اظهار داشت: آسمان اغلب مناطق در این مدت نیمه ابری است و گاهی افزایش ابر و وزش باد به نسبت شدید پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: احتمال بارش رگبارهای بهاری و رعد و برق و وزش باد شدید موقت در نواحی شمال، شمال شرقی و شرق استان به ویژه در ساعات بعد از ظهر و عصر وجود دارد.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی اصفهان با اشاره به اینکه بارش شبانه روز گذشته از نطنز با میانگین ۹ دهم میلی‌متر گزارش شد، ابراز داشت: با ورود امواج بارش زا جدید به استان از روز شنبه ناپایداری‌ها شدت خواهد یافت و بیشتر نواحی شرق اصفهان را در بر خواهد گرفت.

هنرمند با بیان اینکه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده بین ۲ تا سه درجه سانتی‌گراد افزایش می‌یابد، گفت: دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۳۰ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و در خنک‌ترین ساعات بامداد فردا به ۱۷ درجه سانتی‌گراد بالای صفر می‌رسد. وی اضافه کرد: کاشان با دمای ۳۳ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و بوئین و میاندشت با دمای سه درجه سانتی‌گراد بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین مناطق استان تا فردا پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام/

هشتگ: , , , , , ,
  • منبع : مهر

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.