stat counter
تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
  • کد خبر : 362426
  • 16 اردیبهشت 1400 - 13:07
0
فرمانده انتظامی شهرستان کاشان:

وجود ۳ هزار موتور سیکلت رسوبی در کاشان

وجود ۳ هزار موتور سیکلت رسوبی در کاشان
اصفهان_ فرمانده انتظامی شهرستان کاشان همچنین از وجود بیش از سه هزار موتور سیکلت رسوبی در پارکینگ‌های سطح شهر کاشان خبر داد و گفت: مالکان این موتورسیکلت‌ها در قالب طرح تسهیل در ترخیص موتور سیکلت هایی که سال ۱۳۹۹ و قبلتر از آن توقیف شده‌اند، می‌توانند با مراجعه به مراکز پلیس +۱۰ و یا راهور نسبت به ترخیص موتور سیکلت های خود اقدام کنند.
قلم | qalamna.ir :

سرهنگ حسین بساطی پیش از ظهر پنج شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به وصول گزارشی مبنی بر نگهداری و به کارگیریدستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال غیرقانونی در یکی از شهرک‌های صنعتی کاشان اظهار داشت: این موضوع در دستور کار پلیس اقتصادی کاشان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در بازرسی از محل مورد نظر ۸۰۲ دستگاه استخراج ارز دیجیتال غیر قانونی کشف شد، ابراز داشت: ارزش ریالی این دستگاه‌ها بیش از ۲۵ میلیارد ریال است.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان تصریح کرد: در این زمینه یک نفر دستگیر و همراه با پرونده متشکله تحویل مقامات قضائی شد.

انهدام باند سرقت احشام در کاشان با ‏سرقت‬ ۲۸۱ رأس دام

وی همچنین از انهدام باند سارقان احشام در کاشان خبر داد و خاطرنشان کرد: در پی وقوع چندین مورد سرقت احشام در سطح دامداری‌های شهر مشکات این موضوع در دستور کا ویژه پلیس کاشان قرار گرفت.

سرهنگ بساطی با بیان اینکه این باند سرقت بعد از اقدامات فنی پلیس کاشان شناسایی شدند، بیان داشت: این باند سه نفره در نهایت با تلاش‌های انجام شده طی یک عملیات ضربتی و در حالی که قصد فرار از سطح استان داشتند، دستگیر شدند.

وی افزود: در بازجویی به عمل آمده از متهمین آنها تاکنون به سرقت ۲۸۱ رأس از احشام دامداران در ۱۱ فقره سرقت و به ارزش پنج میلیارد و ۶۲۰ میلیون ریال اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان همچنین از وجود بیش از سه هزار موتور سیکلت رسوبی در پارکینگ‌های سطح شهر کاشان خبر داد و گفت: مالکان این موتورسیکلت‌ها در قالب طرح تسهیل در ترخیص موتور سیکلت هایی که سال ۱۳۹۹ و قبلتر از آن توقیف شده‌اند، می‌توانند با مراجعه به مراکز پلیس +۱۰ و یا راهور نسبت به ترخیص موتور سیکلت های خود اقدام کنند.

انتهای پیام/

هشتگ: , , , , , ,
  • منبع : مهر

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.