stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
  • کد خبر : 362380
  • 16 اردیبهشت 1400 - 12:10
0

بهترین انتخاب در زمان خرید گاوصندوق

قلم | qalamna.ir :
 گاوصندوق : از گذشته تاکنون استفاده از گاوصندوق ها به عنوان یک یار قدیمی برای افراد زیادی به شمار رفته است و به نوعی این یار قدیمی و همیشگی می‌تواند از دارایی‌های شما و وسایل ارزشمندتان به خوبی نگهبانی کند و امنیت را برای شما به ارمغان بیاورد.
این روزها نسبت به گذشته ها استفاده از گاوصندوق رایج تر شده و می توان گفت در منزل ها هم لزوم استفاده از گاوصندوق احساس می‌شود.
در اداره ها، شرکت ها، سازمان ها و غیره گاوصندوق را به عنوان یک وسیله خریداری می‌کنند تا بتوانند اسناد، مدارک، لوازم ارزشمند و گرانبها و… را در آن نگهداری کنند.
افراد در منزل هایشان برای اینکه طلا و جواهراتشان را نگهداری کنند و دیگر بابت این اسناد و مدارک و وسایل و لوازم ارزشمند نگرانی نداشته باشند اقدام به خرید گاوصندوق خانگی می‌نمایند.
البته بین گاوصندوق های اداری و گاوصندوق خانگی تفاوت هایی وجود دارد که بد نیست از آنها آگاهی داشته باشیم تا بتوانیم در زمان خرید انتخاب بهتری را انجام بدهیم.

بهترین انتخاب در زمان خرید گاوصندوق | گاوصندوق | گاوصندوق کاوه

 
گاوصندوق خانگی | گاوصندوق دکوراتیو

 گاوصندوق دارای انواع متفاوتی هستند که شما با توجه به نوع استفاده آن و محیطی که قرار است گاوصندوق را در آن نگهداری کنید باید به ویژگی‌ها و مزیت‌های گاوصندوق دقت نمایید.
البته این خصوصیت ها با یکدیگر متفاوت می باشند و گزینه های بسیاری را برای خرید در اختیار شما قرار خواهد داد. یکی از مواردی که شما باید در مورد گاوصندوق بدانید نحوه حفاظت قفل درب آن می باشد و نوع کاربری گاوصندوق که اصلاً نباید از آن چشم پوشی کنید.
قفل های گاوصندوق به چندین دسته تقسیم بندی می شود که در دسته اول به گاوصندوق اختصاص داشته است که به صورت معمول برای مصرف خانگی و مکان هایی که امنیت پایین تری را طلب می‌کند مورد استفاده قرار داده می‌شود که البته این گروه دارای سیستم قفل مکانیکی هستند.

قفل های مکانیکی به نسبت مدل های حفاظتی گاوصندوق های دیگر از درجه ایمنی کمتری برخوردارند و می‌توانند از اشیا، مدارک و لوازم ارزشمند شما به واسطه یک اهرم مکانیکی حفاظت نمایند.
نمونه دیگری از گاوصندوق ها که می توان گفت ایمنی بیشتری را نسبت به گاوصندوق های مکانیکی دارند به گاوصندوقهای دیجیتالی اختصاص داده می‌شود و مدل های دیجیتال یک صفحه‌کلید دارند که به واسطه افراد برای آنها کد مشخص می‌گردد و به گاو صندوقی در برابر هر گونه سرقت با کد تعیین شده شما ایمن می شود.
می توان گفت گاوصندوق دیجیتالی از نظر ایمنی و امنیت نمره قبولی را دریافت کرده‌اند اما اگر می خواهید برای خودتان یک گاوصندوق بخرید که برتری بیشتری داشته باشد و احتمال سرقت در آنها تا حد زیادی به کلی کاهش داشته باشد می‌توان از گاوصندوق هوشمند اثر انگشتی استفاده نمود که یک انتخاب فوق العاده محسوب می‌شود.
 در گاوصندوق های هوشمند یا اثر انگشتی که این نوع  گاوصندوق ها سیستم حفاظتی در انها جایگذاری شده است می‌توان گفت از مطمئن ترین و ایمن ترین روش به منظور حفاظت استفاده گردیده و شما به واسطه اثرانگشت می توانید آن را باز و بسته کنید.
به این صورت دیگر با هیچ اثر انگشتی  جز اثر انگشت معرفی شده درب آن باز نمی‌شود قطعاً در این شرایط موجب عدم پیشگیری از سرقت خواهد شد.
اگر تمایل به خرید هر نوع از این گاوصندوق را دارید می توانید از گفت گاوصندوق کاوه استفاده کنید که به صورت گاوصندوق های متعدد با نوع کاربری های مختلف در اختیار شما عزیزان قرار داده می‌شود.
در خرید گاوصندوق خانگی نیز می توان از هر کدام از این نوع موارد به عنوان قفل درب آن استفاده کرد و آن را خریداری نمود.
 

بهترین گاوصندوق | گاوصندوق کاوه
 
استفاده از گاوصندوق برای چه مکان های لازم و ضروری است؟
می توانیم این گونه بگوییم برای هر محیطی که نیاز به نگهداری وسایل ارزشمند داشته باشیم ما به گاوصندوق نیاز داریم و همچنین می‌توان گفت استفاده از گاوصندوق برای این مکان ها لازم و ضروری می باشد.
در شرکت‌ها و بانک‌ها، طلافروشی ها، سازمان ها و حتی منزل های شخصی وجود گاوصندوق امری ضروری است.
برای بانک‌ها باید گاوصندوقی را انتخاب کرد که این گاو صندوق به نظر امنیت در درجه بالای قرار داشته باشد و همچنین جادار باشد.
اما گاوصندوقی که به عنوان گاوصندوق خانگی مورد استفاده قرار می‌گیرد برای اسناد و مدارک چون شناسنامه ها و مقداری طلا و جواهر مورد استفاده قرار می‌گیرد.
اگر قرار باشد برای فروشگاهی گاوصندوق استفاده کرد بهتر است علاوه بر اینکه به ایمنی و امنیت گاوصندوق توجه می‌شود بلکه ضد سرقت بودن آن و نسوز بودن گاوصندوق نیز مد نظر گرفته شود.

برای افرادی که به دنبال خرید چنین گاوصندوق های هستند میتوان گاوصندوق کاوه را معرفی نمود که البته یک گزینه فوق العاده خوب محسوب میگردد.
اگر قرار ما بر این است که برای مصارف خانگی گاوصندوق را بخریم بهتر است در مورد طراحی گاوصندوق و متناسب بودن ساختار آن نیز نکاتی را در نظر بگیریم و تنها به ضد سرقت بودن گاوصندوق خانگی توجه نکنیم.
چرا که گاوصندوقی را که ما می‌خریم خارج از اینکه از نوع گاوصندوق کاوه یا گاوصندوق لوسل و غیره است.
 

گاوصندوق اداری | گاوصندوق خانگی
 
بلکه باید با دکوراسیون منزل شما و ساختار آن هماهنگی داشته باشد و به علت اینکه حجم و وزن زیادی دارد به راحتی می‌توانند محیط شما را تحت تاثیر خود قرار بدهد.
در زمان انتخاب گاوصندوق خانگی باید به موضوع حمل آن نیز توجه کنیم چراکه واقعاً گزینه ساده‌ای محسوب نمی شود.
یکی دیگر از مکان‌های که نیاز دارد از گاوصندوق استفاده شود و لزوم استفاده از گاوصندوق در این مکان نسبت به مکان‌های دیگر بیشتر احساس می‌شود طلافروشی ها هستند.
قطعاً به یک جعبه محافظ امنیت اموال نیاز داشته اند ولی بد نیست بدانید که گاوصندوقهای وجود دارد که برای این مکان ها به شکل ویترین طراحی گردیده‌اند و برای طلافروشی های گزینه فوق‌العاده محسوب می‌شوند.
 
آیا محل نصب گاوصندوق مهم است؟
آخرین موضوعی که در این قسمت باید به آن توجه کنید نصب گاوصندوق و محل آن می‌باشد و به صورت دیواری قابل نصب هستند و به این شکل نصب شوند در درون دیوار قرار داده می‌شود.
اما تعدادی از صندوق‌های دیگر که می‌توان در گاوصندوق کاوه مدل های آن را مشاهده کرد که قابلیت نصب بر روی زمین را داشته‌اند و این گاوصندوق را می توان با خیال آسوده به زمین پیچ نمود و از نظر نصب امنیت آنها را تضمین کرد.
 
 

هشتگ: , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.