stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
  • کد خبر : 362378
  • 16 اردیبهشت 1400 - 12:08
3

مبلمان اداری مدرن و ویژگی های آن

قلم | qalamna.ir :
مبلمان اداری : قبل از هر چیزی باید بدانید که مبلمان اداری در واقع برای دکوراسیون فضای اداری استفاده می گردد و شامل مبلمان می شود.
مبلمان اداری به صورت کلی به صندلی، میز، کمد و مبل اداری اختصاص دارد. در زمان ساخت مبلمان اداری طراحان انواع مختلفی را با توجه به سلایق متفاوت افراد در نظر می‌گیرند و مبلمان اداری مختلف را تولید می‌کند.
اما این سوال مهم است که بدانیم انواع مبلمان شامل چند مورد میشود و کدام نمونه به عنوان بهترین محسوب می‌شود؟ برای رسیدن به بهترین پاسخ ها ادامه این مطلب را به دقت مطالعه کنید.
مبلمان اداری از نظر سبک در طراحی های مختلفی انجام می شوند.

می توان گفت که برخی از مبلمان ها به صورت مبلمان اداری کلاسیک و برخی دیگر به عنوان مبلمان اداری مدرن طراحی می شوند و سپس ساخته می گردند و با توجه به شرایط مختلف و نوع فضای مورد نظر از یک سبک خاص استفاده می شود.
دقت داشته باشیم که همانند لباس و پوشاک که با توجه به گذشت زمان دچار تغییراتی می‌شوند، در ساخت و طراحی مبلمان اداری و ملزومات اداری نیز به همین صورت می باشد و ما شاهد رشد و تغییرات روزمره جدید در این صنعت بوده ایم.
دلایلی که سبب تغییر مبلمان اداری می‌شود و سبک های متنوعی را پدید می آورند شامل موارد مختلفی است که می توان به پیشرفت ماشین آلات تولیدی به عنوان یکی از این دلایل اشاره کرد.
که موجب می‌شود تا طراحان و سازندگان بتوانند با توجه به مشکلات و مسائل کمتری ایده‌های خاص و متفاوت شان را در صنعت ساخت مبلمان اداری پیاده کنند البته به جز این مورد تغییر سلیقه و گرایشی نیز می‌تواند دلیلی برای این تغییرات باشد تا سبک جدیدی تولید شود.
 
مبلمان اداری مدرن و ویژگی های آن | میز مدیریتی سلطنتی | مبلمان اداری 

در این قسمت به معرفی دو سبک مهم پرداخته ایم که قطعاً شما می‌توانید به واسطه آنها یک فضای بسیار شیک و مدرن را داشته باشید.
مبلمان اداری مدرن در واقع به نوعی منجر به زیبا سازی فضا می‌شود که می‌توان گفت واقعاً صنعت مبلمان و دکوراسیون اداری را نیز متحول کرده و یک سبک به خصوص را همراهی می‌کند.
تمام ملزوماتی که در این سبک ارائه می‌شود از نوع مدرنیته و مدرن تبعیت می‌کند و در طراحی و در تولید و حتی چیدمان نیز شما شاهد مدرنیته و سبک مدرن در مبلمان اداری مدرن خواهید بود
به عنوان یک ویژگی خاص می‌توانیم بگوییم که در این طرح کارایی که ارائه می‌شود بیشتری است و البته به روز تر می باشد و از لحاظ وزنی نیز نسبت به مبلمان اداری سنتی و قدیمی سبک تر است.
از دیگر ویژگی های منحصر به فرد مبلمان اداری مدرن این سبک این است که عمدتاً از رنگ‌های روشن استفاده می شود که در واقع اگر بخواهیم از نظر روانشناسی این رنگ‌ها را نیز بررسی کنیم شاهد مواردی چون آرامش بخش بودن آنها و انرژی بخش بودن شان هستیم.
این نکته را به خاطر بسپارید با توجه به تنوع محصولات و استایل که در مبلمان اداری مدرن استفاده میشود رنگ هایی نظیر سفید، فیروزه ای، سبز، قرمز و غیره نیز استفاده می گردد که تمامی این موارد در کنار یکدیگر موجب می‌شود تا ما با تغییر قیمت‌ها روبه‌رو باشیم.
 

میز اداری مدرن | مبلمان اداری مدرن
 
معرفی مبلمان اداری کلاسیک و ویژگی های آن :
یکی دیگر از سبک هایی که در بسیاری از موارد مدیران زیادی آنها را پسند می کنند مبلمان اداری کلاسیک می باشد که در واقع منشأ این سبک از کلاسیزیسم می باشد.
سبک هنری کلاسیزیسم علاوه بر تاثیرات مستقیمی در ادبیات داشته بلکه در مبلمان اداری، دکوراسیون اداری و حتی فیلم سازی نیز تاثیرات اساسی را بر جا گذاشته است و باید به خاطر داشته باشید که در پوشاک هم از این سبک (کلاسیزیسم) استفاده می‌شود و ما شاهد استفاده از سبک معرفی شده در این صنایع نیز هستیم.
وقتی در خصوص مبلمان اداری و ملزومات آن از سبک کلاسیک استفاده می‌شود، شاهد استفاده از مواد خام چوبی می‌باشیم و درخت هایی از قبیل راش، کاج و غیره که پس از اینکه به صورت مختلف شکل‌دهی داده می شوند در غالب موارد مختلفی همچون میز، صندلی و…
استفاده می شوند و با پوشش هایی نظیر پلی استر و پلی اورتان برای براق سازی و زیباسازی آنها استفاده می گردد.
از مهمترین فوایدی که ما می توانیم در مبلمان اداری کلاسیک آن را در اختیار داشته باشیم به تمیز کردن این نوع محصولات اختصاص دارد که استفاده کنندگان به راحتی می توانند محصولات اداری کلاسیک را تمیز کنند.
یکی از معروف ترین سبک هایی که می توان آن را به عنوان یک سبک باسابقه معرفی کرد سبک کلاسیک می باشد.
که از جمله پرطرفدار ترین و معروف ترین محصولات این نوع سبک( کلاسیک) میتوان به میز سلطنتی مدیریت اشاره نماییم که علاوه بر این که نوعی وقار و بزرگی را به استفاده‌کنندگان می‌بخشد بلکه زیبایی و عظمت و با شکوه جلوه می دهد که در این سبک مبلمان اداری حرف اول در تولید به باشکوه بودن و ظرافت و زیبایی اشاره می نماید.

میز مدیریتی کلاسیک
 
به جز سبک مبلمان اداری کلاسیک و مبلمان اداری مدرن سبک دیگری نیز وجود دارد که افراد دیگری با سلیقه های دیگر آنها را انتخاب می‌کند و برای خرید اقدام می نمایند اما مبلمان اداری استاندارد به محصول گفته می‌شود که همواره دارای خصوصیات مشخص و ویژگی‌های ثابتی باشد و در واقع این محصول در یک اندازه و مقدار و چارچوب مشخص تولید گردد.  این استانداردها باید علاوه بر اینکه در زمان ساخت و طراحی مد نظر گرفته می شوند بلکه در نصب نیز وجود داشته باشد.
برای شرکت هایی که اقدام به تولید مبلمان اداری می نمایند مهم است که از محصولات و ملزومات استاندارد استفاده کنند که البته صرفه‌جویی هایی در هزینه‌ها نیز انجام خواهد گرفت و اگر شما می خواهید برای محصولات اداری به عنوان یک خریدار مراجعه کنید و اگر در زمان انتخاب محدودیت دارید و می خواهید هرچه سریعتر اداره و دفتر کارتان را با مبل و مبلمان اداری تجهیز کنید بهتر است از مبلمان و لوازم استفاده نمایید که استاندارد هستند.
علاوه بر موارد گفته شده مبلمان اداری دیگری وجود دارد که با عنوان مبلمان اداری لوکس شناخته می شوند و این گزینه برای مشکل پسندان میتواند یک انتخاب حرفه ای محسوب شود.
 
 

هشتگ: , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.