stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
  • کد خبر : 362374
  • 16 اردیبهشت 1400 - 12:06
0

پیام شدید به کارشکنان در تشکیل دولت لبنان

قلم | qalamna.ir :
گروه بین الملل: وزیر امور خارجه فرانسه در آستانه سفرش به بیروت تاکید کرد که کشورش با کسانی که مانع تشکیل دولت در لبنان می‌شوند، قاطعانه برخورد خواهد کرد.

 ژان ایو لودریان، گفت: من به لبنان خواهم رفت و پیامی شدیداللحن به مقام‌های سیاسی و پیامی مبنی بر همبستگی کامل ما با لبنانی‌ها خواهم فرستاد.ما با کسانی که مانع تشکیل دولت می‌شوند، قاطعانه برخورد خواهیم کرد و اقدامات ملی را انجام داده‌ایم و این تنها آغاز کار است.
وی افزود: سفر من همچنین بیانگر همبستگی فرانسه در زمینه‌های آموزش، پزشکی و باستان‌شناسی و حمایت آن از لبنانی‌هایی است که تمام تلاش خود را برای کشورشان انجام می‌دهند. گروه‌های سیاسی لبنان نابینا هستند و با وجود وعده‌هایی که داده شده برای نجات کشور حرکتی نمی‌کنند و این یک جرم محسوب می‌شود. آنها توافق را رد می‌کنند و مطالبات غیر عملی دارند.
لودریان همچنین اظهار داشت که کشورش اقدامات مشخصی را علیه کسانی که منافع شخصی خود را بر منافع کشور ترجیح داده‌اند اتخاذ خواهد کرد و روزهای آینده سرنوشت‌ساز خواهد بود. اگر این احزاب تصمیمات مناسبی اتخاذ نکنند، ما از طرف خود، وظیفه‌مان را انجام خواهیم داد.

هشتگ: , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.