stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
  • کد خبر : 362350
  • 16 اردیبهشت 1400 - 11:29
1
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان:

مانور محدودیت مصرف برق دستگاههای اجرایی هرمزگان برگزار شد

مانور محدودیت مصرف برق دستگاههای اجرایی هرمزگان برگزار شد
هرمزگان-مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان گفت: مانور محدود کردن مصرف برق دستگاههای اجرایی و نهادهای عمومی استان برای گذر از پیک بار تابستان برگزار شد.
قلم | qalamna.ir :

هاجر عبدی افزود: این مانور از ساعت ۱۱ تا پایان وقت اداری در تمام سازمانها اجرا و طبق برنامه ریزی مصرف برق ادارات به نصف کاهش یافت.

به گفته وی، باتوجه به روند روبه رشد بار سرمایشی در استان و ظرفیت محدود تولید نیروگاهها بویژه نیروگاههای برقآبی با توجه به کاهش بارندگی ها در سال گذشته، اهمیت اجرای راهکارهای مصرف بهینه برق به منظور پایداری شبکه و تامین و توزیع به موقع انرژی برای همشهریان در تابستان سال جاری از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق هرمزگان گفت: با اجرای مانور محدودیت مصرف برق در ادارات بار مصرفی آنها در مجموع به میزان ۴۰ درصد کاهش یافت.

عبدی هدف از اجرای این مانور را سنجش آمادگی سازمانها و ادارات در مواجهه با بحران قطعی برق و ارزیابی ظرفیت نیروی انسانی و آماده به کار بودن تجهیزات در مواقع قطع برق عنوان کرد.

به گفته وی، مانور محدودیت مصرف برق با فرمان قطع برق از شرکت توزیع برق استان  و با هدف کاهش ۵۰ درصدی مصرف برق در کلیه سازمانهای دولتی و نهادهای عمومی با خاموش کردن لوازم سرمایشی و سایر تجهیزات برقی آغاز و تا پایان وقت اداری ادامه داشت. پس از پایان‌وقت اداری نیز این کاهش به میزان ۱۰ درصد ادامه یافت.

هاجر عبدی با اشاره به همراهی سازمانهای دولتی در اجرای این مانور گفت: همزمان با اجرای این طرح کارشناسان شرکت توزیع نیروی برق با حضور در دستگاههای دولتی،نحوه اجرای طرح و کاهش مصرف برق آنها و همچنین وضعیت آماده به کار بودن مولدهای برق اضطراری را مورد ارزیابی قرار دادند.

انتهای پیام/

هشتگ: , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.