stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 362275
  • 15 اردیبهشت 1400 - 18:57
1

زاکانی: احمدی‌نژاد قطعا تایید‌صلاحیت نمی‌شود!

قلم | qalamna.ir :
گروه سیاسی: رییس جبهه موسوم به تحول خواهان انقلابی درباره سعید محمد نیز گفت: وی از برادران خوب ماست و ما به برادری او افتخار می کنیم اما نمی دانم شورای نگهبان او را تایید صلاحیت خواهد کرد یا نه. البته با توجه به تجربیات دوره های قبل بسیار سخت و دور از ذهن به نظر می رسد که اعضای شورای نگهبان درباره صلاحیت وی به اتفاق نظر برسند.
 
علیرضا زاکانی در پنجاه و یکمین جلسه شورای مرکزی جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی که به صورت مجازی برگزار شد در پاسخ به سوالی درباره اینکه با توجه به اقبال جمع زیادی از مردم به احمدی نژاد، آیا ممکن است وی صرفا برای گرم کردن تنور انتخابات، تایید صلاحیت شود، این موضوع را رد کرد و گفت: احمدی نژاد کف صلاحیت لازم برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری را ندارد و شورای نگهبان و به طور کلی منظومه مسوولان اصلا چنین نگاهی ندارند که به هر قیمت ممکن، برای برگزاری انتخابات با مشارکت بالاتر، فضای جامعه را آماده کنند. این شائبه به هیچ وجه نسبتی با واقعیت ندارد. وی با بیان اینکه برخی مواضع اخیر احمدی نژاد که در مصاحبه ها مطرح کرده، گویی دیکته شده از خارج کشور است، گفت: عدم تایید صلاحیت احمدی نژاد از سوی شورای نگهبان به نظرم قطعی است. رییس جبهه تحول خواهان انقلابی درباره سعید محمد نیز گفت: وی از برادران خوب ماست و ما به برادری او افتخار می کنیم اما نمی دانم شورای نگهبان او را تایید صلاحیت خواهد کرد یا نه. البته با توجه به تجربیات دوره های قبل بسیار سخت و دور از ذهن به نظر می رسد که اعضای شورای نگهبان درباره صلاحیت وی به اتفاق نظر برسند.

گفتنی اینکه، ساعاتی قبل هم، خبرگزاری اصولگرای مهر با اشاره به مصوبه! جدید شورای نگهبان خبر داد که «سعید محمد» نیز دیگر نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری وفق آئین‌نامه اجرایی جدید شورای نگهبان، به این دلیل که درجه نظامی او، کمتر از سرلشگری است نمی‌تواند در انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کند.

هشتگ: , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.