stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
  • کد خبر : 362162
  • 15 اردیبهشت 1400 - 13:27
0

۹۲۴ کیلوگرم مواد مخدر با مشارکت پلیس سمنان و سیستان و بلوچستان کشف شد

۹۲۴ کیلوگرم مواد مخدر با مشارکت پلیس سمنان و سیستان و بلوچستان کشف شد

سمنان- - فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: ۷۹۲ کیلوگرم تریاک، ۱۱۶ کیلوگرم هروئین و ۱۶ کیلوگرم مواد روانگردان شیشه، با هدایت پلیس سمنان در یکی از مناطق کویری استان سیستان و بلوچستان کشف شد.

قلم | qalamna.ir :

سردار عبدالله حسنی روز چهارشنبه با اشاره به کشف یک دستگاه موتورسیکلت و یک قبضه سلاح جنگی در این عملیات به رسانه‌ها  اظهار داشت: در اقدامات گسترده اطلاعاتی عوامل اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان مشخص شد قاچاقچیان مواد مخدر در آخرین اقدام خود قصد انتقال و جابه‌جایی محموله سنگین به داخل خاک ایران را دارند.

وی افزود: طی بررسی‌های انجام شده، مشخص شد این باند فعال با تحویل محموله مواد مخدر از کشور همسایه قصد دارند آن را به شهرستان سراوان استان سیستان و بلوچستان انتقال دهند.

 فرمانده انتظامی استان سمنان به هماهنگی های لازم قانونی و انتظامی با پلیس استان سیستان و بلوچستان اشاره کرد و گفت: مسیرهای عبوری قاچاقچیان بلافاصله توسط ماموران انتظامی شناسایی و تحت کنترل محسوس و نامحسوس قرار گرفت.

حسنی ادامه داد: با هدایت لحظه‌به‌لحظه مأموران پلیس سمنان محل ذخیره و نگهداشت مواد مخدر در یکی از مناطق کویری استان سیستان و بلوچستان کشف شد و  در اقدامی هماهنگ پاکسازی منطقه در دستور کار قرار گرفت.

و براساس آمار اعلامی از سوی پلیس استان سمنان، ۱۴  تن و ۱۱۲ کیلوگرم مواد مخدر از ابتدا تا اواسط اسفند ۹۹ در این استان کشف شد.

هشتگ: , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.