stat counter
تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
  • کد خبر : 361988
  • 14 اردیبهشت 1400 - 22:51
1
رییس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر اهواز:

سازمان تاکسیرانی اسناد ناپدیدی خودرو‌های پلاک اروند را نمی‌دهد

سازمان تاکسیرانی اسناد ناپدیدی خودرو‌های پلاک اروند را نمی‌دهد
خوزستان - کعب عمیر گفت: علی رغم درخواست‌های ما از سازمان تاکسیرانی برای ارائه اسناد ناپدیدی تاکسی‌های پلاک اروند، اما این اداره حاضر به همکاری نشد.
قلم | qalamna.ir :

رییس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر اهواز گفت: علی رغم درخواست ما از سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی اهواز برای ارائه اسناد مربوط به ناپدید شدن تاکسی‌های پلاک اروند فرودگاه اهواز، اما این اداره حاضر به پاسخگویی نشد.

او افزود: روند قانونی این مسئله باید طی شود و او با ارائه مدارک دقیق از تعداد خودرو‌های ناپدید شده می‌تواند ما را در حل این معما کمک کند، اما تا زمانی که همکاری لازم را در این زمینه انجام ندهد امکان پیگیری این مسئله نیز وجود ندارد.

پیشتر آیت حمیدی مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی اهواز افشا کرده بود که تعدادی از تاکسی‌های پلاک اروند فرودگاه اهواز ناپدید شده اند و «فشار‌های زیاد و گوناگونی» بر او وارد شد، تا پیگیری این مسئله به صورت جدی دنبال نشود.

این خودرو‌ها که قرار بود به منظور تسهیل در رفت و آمد مسافران فرودگاه اهواز از خرمشهر وارد شوند، با شرایط ویژه و استثنایی در اختیار رانندگان تاکسی قرار گرفت، اما به گفته آیت حمیدی در بدو ورود خوردو‌ها برای ۳ دستگاه از آن‌ها پرونده‌ای تشکیل نمی‌شود و تعداد ۱۰ خودرو نیز علی رغم تشکیل پرونده به سازمان تاکسیرانی معرفی نمی‌شوند.

این موضوع به حدی برای شهروندان اهوازی عجیب بود، که عده‌ای خوزستان را به «مثلث برمودا» تشبیه کردند که هر از گاهی «چیزی» در آن ناپدید می‌شود و پس از گذشت زمانی از یاد‌ها رفته و هرگز نیز سرنوشت آن مشخص نمی‌شود.

به گفته احمد سیاحی معاون وقت عمرانی استانداری خوزستان در اوایل دهه ۹۰ خورشیدی، وظیفه نظارت و مسئول ورود این خودرو‌ها بر عهده سازمان همیاری‌های شهرداری خوزستان بود که «سهامداران آن همه شهرداری‌های استان» هستند، همچنین این تاکسی‌ها دارای ۴۰۰ لیتر سهمیه بنزین ماهانه نیز هستند و بنابراین لازم است تا با روشن سازی ابعاد این معما برای مردم، تکلیف خودرو‌های ناپدید شده نیز مشخص شود.

هشتگ: , , , , , , , , , , ,
  • منبع : باشگاه خبرنگاران جوان

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.