stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
  • کد خبر : 361984
  • 14 اردیبهشت 1400 - 22:39
0

کارخانه لوله سازی خوزستان به عنوان آهن قراضه به فروش رفته بود!

کارخانه لوله سازی خوزستان به عنوان آهن قراضه به فروش رفته بود!
خوزستان - دادستان عمومی و انقلاب اهواز از صدور دستور قضایی برای جلوگیری از تخریب شرکت لوله سازی خوزستان و برخورد قاطع با عاملان اوراق شدن این کارخانه خبر داد.
قلم | qalamna.ir :
روابط عمومی دادگستری خوزستان، عباس حسینی پویا در پی انتشار خبری مبنی بر تخریب و فروش قطعات شرکت لوله سازی، گفت: از سوی دادستانی مرکز استان جلوی هر گونه اقدامی در این خصوص گرفته شده تا در دادگستری به موضوع رسیدگی شود.
 
رییس قوه قضاییه در سخنان اخیر خود از سازمان بازرسی و دادستان‌های سراسر کشور، خواسته است که با متخلفانی که کارخانجات بنگاه‌های تولیدی را تعطیل می‌کنند و قطعات آن را به فروش می‌رسانند تا از زمین آن سوء استفاده کنند، قاطعانه برخورد شود.
بهار نیوز - گزارشی از رنج کارگران لوله‌سازی خوزستان - نسخه قابل چاپ
 
ابراهیم حسینی از مدیران سابق کارخانه: با بیان این که کارخانه لوله سازی خوزستان با ۱۵۰ هکتار زمین و ظرفیت اشتغال ۲۰۰۰ نفر، یکی از عظیم‌ترین کارخانه‌های ریخته گری و قطعه سازی خاورمیانه محسوب می‌شد، افزود؛ امروز این کارخانه در حال قطعه قطعه شدن و فروش به عنوان آهن قراضه است.

وی در ادامه افزود : این کارخانه که در طول جنگ تحمیلی با بیش از ۲۰۰۰ نفر پرسنل شاغل، نقش بی بدیلی در صنایع دفاعی و پشتیبانی از جنگ تحمیلی را به عهده داشت، به عنوان یک قطعه ساز مادر و با اهمیت در تجهیز سایر صنایع و کارخانه‌های کشور و قطع وابستگی هم ایفای نقش می‌کرد.

 
 
هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , , ,
  • منبع : خبرگزاری صدا و سیمای خوزستان

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.