stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 361920
  • 14 اردیبهشت 1400 - 17:13
0
به همت اداره کل تعاون و کار و سازمان بسیج کارگری هرمزگان صورت گرفت ؛

توزیع ۵ هزار بسته معیشتی بین کارگران هرمزگان

توزیع ۵ هزار بسته معیشتی بین کارگران هرمزگان
هرمزگان-مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان گفت: با همکاری این اداره کل و سازمان بسیج کارگران و کارخانجات هرمزگان و مشارکت صنایع استان، 5 هزار بسته معیشتی بین کارگران توزیع شد.
قلم | qalamna.ir :

هادی ابراهیمی در حاشیه برگزاری هشتمین مرحله رزمایش کمک های مومنانه که سردار سالاری فرمانده سپاه امام سجاد علیه السلام نیز حضور داشت، افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا و با هدف کمک به سلامت کارگران ساختمانی در مقابل این ویروس همچنین ۲ هزار بسته اقلام بهداشتی در هفته کارگر بین کارگران ساختمانی بندرعباس توزیع شد.

وی اضافه کرد: در هفته کارگر با همکاری خانه کارگر کارت های هدیه و کارت خرید در اختیار کارگران فصلی و سایر کارگران قرار داده شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان اظهارداشت: با هدف ارج نهادن به خدمات ارزنده کارگران، تقویت روحیه کار جمعی و خودباوری و  اهتمام به ارتقاء کیفیت تولید در هفته کارگر برنامه های متنوعی  برگزار می شود و امسال نیز با توجه به شیوع ویروس کرونا برنامه های مختلفی از جمله برگزاری جشنواره امتنان از کارگران، گروه کار و واحد نمونه، دیدار با خانواده معظم شهدای کارگر، عطرافشانی گلزار شهدا، توزیع بسته های سلامت بین کارگران، دیدار نمایندگان تشکلهای کارگری و کارفرمایی با نماینده ولی فقیه در هرمزگان، برگزاری رزمایش همدلی در سطح استان با رعایت پروتکل های بهداشتی در استان برگزار شد.

در این آیین سردار سالاری فرمانده سپاه امام سجاد علیه السلام از افرادی که در انجام کمک های مومنانه در هفته کارکر همکاری داشتند، تقدیر کرد.

انتهای پیام/

هشتگ: , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.