stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024
  • کد خبر : 361891
  • 14 اردیبهشت 1400 - 16:18
1

پوچتینو: هدف ما قهرمانی است

قلم | qalamna.ir :
گروه ورزشی: سرمربی پاری سن ژرمن از انگیزه بالای شاگردانش برای پیروزی برابر منچستر سیتی و صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا خبر داد. پاری سن ژرمن کار سختی برای صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا دارد.

تیم پوچتینو در دیدار رفت با نتیجه دو بر یک برابر منچستر سیتی شکست خورد.این مربی آرژانتینی درباره رویارویی با سیتی در ورزشگاه الاتحاد گفت: سیتی ۵ سال است که زیر نظر گواردیولا یک فلسفه خاص را دنبال می‌کند و طبیعی است که برابر چنین تیمی به مشکل خورد. به دنبال این هستیم که در خط حمله و خط دفاعی توازن ایجاد کنیم. وقتی توپ را در اختیار داریم باید موقعیت گلزنی خلق کرد.

او ادامه داد: سیتی تیمی بسیار باهوش است که تاکتیک‌های فوتبالی را خیلی خوب اجرا می‌کند. برای بردن این تیم نیاز به ریسک کردن داریم. ما در بازی رفت با نتیجه دو بر یک شکست خوردیم و این باعث می‌شود تا در این بازی هجومی‌تر باشیم.

پوچتینو افزود: می‌دانیم کار سختی پیش رو داریم اما هدف ما قهرمانی است. صعود به فینال یک چالش بزرگ برای ما است. لیگ قهرمانان اروپا بعد از جام جهانی معتبرترین رقابت است. ما از نظر روحی در شرایط بهتری نسبت به سیتی قرار داریم چرا که تیم ما سال قبل به فینال راه پیدا کرد اما سیتی تاکنون حضور در فینال را تجربه نکرده است.
سرمربی پاری سن ژرمن درباره حضور ام‌باپه در بازی فینال گفت: هنوز چیزی مشخص نیست.

هشتگ: , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.