stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 361831
  • 14 اردیبهشت 1400 - 15:27
2

درگیری مرزبانان مجاهد هنگ مرزی مریوان با اشرار مسلح

درگیری مرزبانان مجاهد هنگ مرزی مریوان با اشرار مسلح

تهران- - فرمانده مرزبانی استان کردستان از وقوع درگیری مرزبانان هنگ مرزی مریوان با اشرار مسلح در منطقه دره نخی مریوان خبر داد.

قلم | qalamna.ir :

روز سه شنبه پایگاه خبری پلیس، سردار علیرضا مرزبانی در تشریح این خبر اظهار داشت: در شب شهادت مولای متقیان حضرت علی (ع) مرزبانان هنگ مرزی مریوان در حین پایش و مراقبت از نوار مرز، در منطقه مرزی “دره نخی” مریوان با اشرار مسلح درگیر شدند که این سربازان ولایت مقتدرانه و با شجاعت با آنان مقابله کردند.

وی افزود: با مقاومت کم نظیر و ایثار نیروهای جان برکف مرزبانی ضمن دفع حمله تروریست ها از نفوذ آنان به خاک مقدس جمهوری اسلامی ایران جلوگیری به عمل آمد و متجاوزان که عرصه را برخود تنگ دیدند با استفاده از تاریکی شب و پوشش کوهستانی منطقه به سمت خاک کشور مقابل فرار کردند.

سردار مرزبانی تصریح کرد: در این درگیری ستوانسوم “حسین نامور” با رشادت و مقتدارنه در برابر اشرار مسلح و ضد انقلاب ایستادگی کرد و مجروح شد که با انتقال وی به بیمارستان، تلاش کادر درمانی و پزشکی برای این مرزبان غیور موثر واقع نشد و به دلیل شدت جراحات وارده به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

فرمانده مرزبانی کردستان در پایان ضمن تبریک و تسلیت به خانواده این شهید والامقام و همرزمانش، خاطر نشان کرد: سلحشوران مرزبانی جانانه از مرزها دفاع می کنند و قطعا راه این شهیدان بزرگوار و دیگر شهدا در دفاع از کشور و ارزش های نظام و انقلاب ادامه دارد.

بنا به این گزارش، شهید مرزبان “حسین نامور” متاهل و اهل شهرستان قروه بوده و از وی دو فرزند خردسال بنام های امیرعلی و نازنین زهرا به یادگار مانده است.

با توجه به تبادل آتش پرحجم نیروهای خودی شواهد حاکی از وارد شدن تلفات سنگین و مهلکی به عناصر مسلح ضد انقلاب  است که گزارش تکمیلی اعلام خواهد شد.

هشتگ: , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.