stat counter
تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
  • کد خبر : 361804
  • 14 اردیبهشت 1400 - 12:40
0

مشارکت همگانی برای اجرای بهتر طرح واکسیناسیون کرونا در فارس

مشارکت همگانی برای اجرای بهتر طرح واکسیناسیون کرونا در فارس
فارس- تفاهم نامه دانشگاه علوم پزشکی شیراز و سپاه فجر استان برای اجرای گام پنجم مقابله با کروناویروس امضا شد.
قلم | qalamna.ir :

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، از امضای تفاهم نامه بین دانشگاه علوم پزشکی شیراز و سپاه فجر استان برای اجرای گام پنجم مقابله با کروناویروس، خبر داد.
دکتر مهرزاد لطفی در سیصد و پانزدهمین نشست ستاد دانشگاهی مدیریت کرونا با اعلام این خبر گفت: بر اساس این تفاهم نامه مقرر شد سپاه فجر استان و بسیج، با تمام توان و در زمینه‌های مختلف اجرای بهتر طرح واکسیناسیون سراسری علیه کرونا، به مجموعه سلامت و دانشگاه علوم پزشکی کمک کند.
او اضافه کرد: ۳۱ سالن با عنوان ۹ دی در استان فارس به عنوان پایگاه‌های تزریق واکسن کرونا، از سوی سپاه مشخص شده که برای اجرای طرح واکسیناسیون از آن‌ها بهره برداری خواهد شد و بسیج و سپاه در این زمینه به دانشگاه علوم پزشکی کمک می‌کنند.
رییس دانشگاه اجرای واکسیناسیون را طرحی بزرگ خواند که با توجه به جدی‌تر شدن موضوع واکسیناسیون عمومی کرونا در قالب طرح محله محور شهید حاج «قاسم سلیمانی» و با مشارکت و تعامل همگانی اجرا می‌شود و یادآور شد: نکته مورد توجه این است که برای اجرای بهتر این برنامه ملی، باید از تمام ظرفیت‌ها و مشارکت سازمان‌های مرتبط، استفاده شود.
دکتر لطفی در بخش دیگری از نشست امروز ستاد مدیریت کرونا بر آمادگی تمام بیمارستان‌های استان برای مقابله با موج‌های احتمالی کروناویروس در آینده تاکید کرد و افزود: توان دانشگاه علوم پزشکی و مجموعه سلامت محدود است و در زمینه اقدامات مقابله با کرونا و واکسیناسیون، لازم است تمام نهاد‌ها و سازمان‌ها با دانشگاه همکاری کنند و تعامل داشته باشند.
رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز اضافه کرد: در مراحل بعدی اجرای طرح واکسیناسیون، از توانمندی‌های بخش خصوصی نیز بهره برداری می‌شود.

هشتگ: , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.