stat counter
  • امروز : شنبه, ۹ مرداد , ۱۴۰۰
  • برابر با : Saturday - 31 July - 2021

تیتر خبرها

حسینی برای ذوب آهن معجزه نکرد ۱۰۰ واحد مسکونی برای محرومان در بویین میاندشت احداث می‌شود مسئولان متخلف در خوزستان به دستگاه قضایی معرفی می‌شوند کشف ۵۸ میلیاردی ارز قاچاق توسط پلیس فرودگاه مشهد نجیمی:۸۶۶بیمار جدید مبتلا به کرونا در اصفهان شناسایی شدند/فوت۲۷ نفر ۹ پرواز تهران در فرودگاه اصفهان به دلیل شرایط نامساعد جوی فرود آمد کرونا بار دیگر فرهنگسراهای مشهد را تعطیل کرد ۸۱۴واحد مسکن محرومان در استان به بهره برداری رسید/اعطای ۳۰میلیون تومان کمک بلاعوض برای ساخت مسکن محرومان عدم ارائه خدمات جابجایی به مسافرین جزایر قشم و هرمز در بندر شهید حقانی مدیران نباید تصور کنند انتقاد از آنان دشمنی است ، باید این رویه اصلاح شود جان باختن ۱۶بیمار مبتلا به کرونا در هرمزگان سفر ممنوع/ مردم از ارتباط با کسانی که هنوز در شرایط قبل از کرونا سیر می کنند خودداری کنند نگذارید هرمزگان به آی سی یو برود /برخورد قانونی با مسببین و تسریع در واکسیناسیون عمومی ضروری است هوای اصفهان در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس بازگشایی بخشی از آزاد راه بندرعباس -بندرلنگه با ورود دستگاه قضایی استان هرمزگان تعمیرات موفقیت آمیز دوره ای شناور آرک۳ برای دومین بار در ایزوایکو بیش از ۱۱ هزار تن کاهش تولید در آبزی‌پروری خوزستان ریشه کم‌آبی خوزستان از نگاه «گاردین» پرداخت حقوق کارگران نیشکر هفت‌تپه در حال پیگیری است روزی یکساعت آب برای شهرک طالقانی ماهشهر، نزدیک صنایع پتروشیمی خوزستان! شرجی و رطوبت پیش روی خوزستانی‌ها تهیه و توزیع ۲ هزار پرس غذا به مناسبت عید غدیر خم ۱۷ شهرستان خراسان رضوی در شرایط قرمز و نارنجی کرونایی رأی هیات ۵ نفره درباره حقابه اَنهار یازده‌گانه خوانسار صادر شد ۹ شهر خوزستان مجددا قرمز شدند نجیمی: ۱۷۶۲ بیمار جدید مبتلا به کرونا در اصفهان شناسایی شدند/فوت ۱۳ نفر گران شدن قیمت عوامل و مواد اولیه نان/ افزایش ۲۰ تا ۲۸ درصدی قیمت نان در اصفهان توزیع گوشت قرمز بین نیازمندان بختگان صعود به بام گلستان با دوچرخه شیراز میزبان کنفرانس سنجش و ایمنی پرتو‌های یونساز و غیریونساز طبخ و توزیع ۲۰۰ پرس غذای گرم در فاریاب توزیع ۳۰ پرس غذای گرم / دیدار با خانواده سادات در شول ربیعی: با تمام جدیت و توان خود در بازی با ذوب‌آهن حاضر می‌شویم پخت ۶۱۰ پُرس غذای گرم در شهرستان مُهر و توزیع بین نیازمندان بهره برداری از آزادراه شرق اصفهان به طول ۸ کیلومتر در آینده ای نزدیک کاهش ۲ درجه‌ای دما در ۲۴ ساعت آینده ممنوعیت کشت دوم محصولات کشاورزی در شهرستان همدان توزیع سیار ۵۸ میلیون لیتر آب در استان اصفهان/ اتکا به یک سامانه آبرسانی برای تامین شرب اصفهان خطرناک است شناسایی ۳۲۶ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه آغازبرداشت بذر پیاز از سطح ۴ هکتار بیضا همدلی مومنانه با تقدیم شادی عید غدیر به خانواده های نیازمند شهرستان مُهر بهره برداری از کلینیک تخصصی امام جعفر صادق در اقلید جشن بزرگ عید غدیر در شول برگزار شد مشترکین خانگی در اهواز بدون قطع برق همدلی و همراهی با محرومین در شب عید غدیر راننده سرویس دانشگاه علوم پزشکی به قتل رسید/ شناسایی و دستگیری قاتل در دستور ویژه و فوری پلیس غدیرخم عید احیای امامت و نقشه راه مسلمانان نماز جمعه ،کانون وحدت امت اسلامی شرایط کرونا در مشهد نگران کننده شد ویژه برنامه‌های جشن عید غدیر در حرم مطهر رضوی اعلام شد

  • کد خبر : 360656
  • ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۷
1

با برداشتن ۹ گام، جوان تر از سن واقعی تان به نظر برسید

با برداشتن ۹ گام، جوان تر از سن واقعی تان به نظر برسید

شاید محصولات ضد پیری تبلیغات گسترده ای داشته باشند، اما باید دانست بهترین راه برای جلوگیری از اثرات مرتبط با افزایش سن، در پیش گرفتن یک سبک زندگی سالم است.

قلم | qalamna.ir :

شاید محصولات ضد پیری تبلیغات گسترده ای داشته باشند، اما باید دانست بهترین راه برای جلوگیری از اثرات مرتبط با افزایش سن، در پیش گرفتن یک سبک زندگی سالم است.
بسیاری از راهکارهای ساده و بکارگیری آنها در سبک زندگی تاثیرات دوچندانی نسبت به مصرف محصولاتی دارند که شاید به قصد جلوگیری از روند پیری به فروش می رسند.
خوابیدن به پشت: اگر عادت دارید که همیشه به پهلو دراز بکشید٬ در گونه ای که به بالش فشار وارد می کند٬ خطوطی ایجاد خواهید کرد و تعداد چروکهای پوستی آن سمت از صورت رو قطعا بیشتر خواهد نمود. به علاوه٬ خوابیدن به پشت این حسن رو دارد که نه تنها از بروز چروکهای پوستی در صورت٬ ممانعت می کند بلکه دردهای گردن و کمر را نیز کاهش داده و مانع از رفلاکس اسید معده می گردد.
مصرف چربی های سالم: اسیدهای چرب امگا ۳ باعث نرمی٬ لطافت و جوانی پوست هم می شوند زیرا عوامل التهاب زا در پوست مثل آکنه و پسوریازیس را کاهش می دهند.
اضافه کردن آنتی اکسیدان ها به رژیم غذایی: آنتی اکسیدان هایی مانند ویتامین های ای و ب برای پوست بسیار اثربخشند. آنتی اکسیدانها٬ از پوست در برابر رادیکالهای آزاد مضر محیط که به سلولهای پوستی صدمه میزنند٬ محافظت می کنند. رادیکالهای آزاد٬ الاستین و کلاژن سلولهای پوستی را از بین می برند و باعث شکستگی این سلول ها می شوند. برای مصرف هرچه بیشتر ویتامین های گروه ب گوشت مرغ و ماهی را فراموش نکنید. نخود نیز سرشار از ویتامین ب ۶ برای گیاه خواران است. برای دریافت ویتامین ای می توانید از روغن سبوس گندم٬ تخم آفتابگردان و بادام استفاده کنید.
خرید محصولات پروبیوتیک: غذاهای تخمیر شده علاوه بر اینکه برای دستگاه گوارش مفید هستند٬ از پیری زودرس پوست نیز جلوگیری می کنند. غذاهای تخمیری٬ منابع بسیار خوب آنتی اکسیدان و ترکیبات ضدالتهاب نیز هستند.
مصرف پروتئین کافی: میزان نیاز روزانه زنان به پروتئین، ۴۶ گرم است. پروتئین به سفتی و حفظ ساختار عضلات کمک نموده و از شل شدگی و افتادگی عضلات جلوگیری می کند و در نتیجه بدن فرد را جوان و با ثبات نشان می دهد. پروتئین در استحکام موها موثر است.
کاهش مصرف قند و شکر: مصرف بیش از حد این محصولات باعث التهاب پوست و پیری زودرس آن می شود.
ورزش: ورزش منظم باعث می شود بدن شما نسبت به همسالان خود ورزیده تر گردد. ضمن این که عرقی که بر روی صورت می نشیند٬ پیشرفت علائم پیری را در صورت شما٬ کندتر می کند.
مدیریت استرس: سلولهای افرادی که به افسردگی و استرس مبتلا هستند٬ سریعتر از کسانی که افسرده نیستند٬ دچار پیری می شوند. برای جلوگیری از پیری زودرس باید قدم به قدم پیش رفته و استرس را از زندگی خود به تدریج حذف کنید. می توانید از یوگا و مدیتیشن برای کاهش استرس کمک بگیرید.
کاهش مصرف نمک: خوردن غذاهای پر از سدیم و شور٬ باعث تجمع آب در بدن می شود. بنابراین٬ تعجبی ندارد که با خوردن این غذاها٬ صورت شما دچار ورم شده و به عنوان مثال٬ زیر چشمها دچار پف آلودگی شود. سعی کنید که مصرف نمک را کمتر کرده و برای طعم دهی به غذاها از سایر طعم دهنده های طبیعی و خوشمزه مثل فلفل چیلی٬ آب لیمو و سبزیجات معطر استفاده کنید. به این ترتیب٬ نه تنها ورم نمیکنید بلکه خطر بالا رفتن فشار خون و سکته هم در شما کمتر می شود.
منبع: health

هشتگ: , , ,

دیدگاه کاربران

دیدگاهها بسته است.

استفاده از اخبار با ذکر منبع وبگاه خبری قلم مجاز است.

2011 - 2020 ©
Qalam News Agency qalamna.ir . All rights reserved