stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
  • کد خبر : 349805
  • 28 فروردین 1400 - 10:06
1

چهار هزار و ۵۰۰ خودروی غیربومی در مازندران جریمه شدند

چهار هزار و ۵۰۰ خودروی غیربومی در مازندران جریمه شدند
قلم | qalamna.ir :

سرهنگ علیرضا قدمی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار با بیان اینکه ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی استان در ۵۷ نقطه مبادی ورودی به مازندران حضور دارند، افزود : افرادی که بدون داشتن مجوز قصد ورود به مازندران را داشته باشند ، اعمال قانون و به مبدا بازگشت داده می‌شوند.
وی اظهار داشت : برابر مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا ، جریمه ورود خودروهای غیربومی به مازندران در شهرستان‌های دارای وضعیت قرمز بابت هر شبانه‌ روز ۱۰ میلیون ریال و در مناطق دارای وضعیت نارنجی نیز پنج میلیون ریال است.
سرهنگ قدمی با اعلام این که ارائه شناسنامه به تنهایی برای ورود به مازندران و بومی محسوب شدن کافی نیست ، گفت : افراد دارای خودروی پلاک غیربومی حتما باید از فرمانداری شهر محل سکونتشان یا بخشداری مجوز برای ورود به مازندران را داشته باشند تا اجازه ورود به استان به آنها داده شود.
فرمانده پلیس راه مازندران از تشدید محدودیت‌های کرونایی در مبادی ورودی خبر داد و افزود : گشت‌های کنترل پلیس راه استان در محدوده تونل کندوان محور چالوس ، محدوده پلور در محور هراز، ورودی شهر پل سفیدسوادکوه ، سه راهی تلمادره محور ساری – سمنان و ورودی گیلان به مازندران در رامسر مستقر هستند و به خودروهای غیربومی فاقد مجوز لازم به هیچ عنوان اجازه ورود به استان نخواهند داد.
سرهنگ قدمی وضعیت تردد خودور در جاده‌های ارتباطی مازندران درزمان حاضر را عادی و روان توصیف کرد و گفت که مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.
مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه محور چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.

هشتگ: , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.