stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
  • کد خبر : 347802
  • 27 فروردین 1400 - 15:59
2
فرماندار قشم:

زمینه صادرات ماهی خشک از قشم فراهم شود

زمینه صادرات ماهی خشک از قشم فراهم شود
هرمزگان-فرماندار و رئیس کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید قشم در بازدید از سه واحد صنعتی در این جزیره، راه‌های رفع موانع تولید را در نخسیتن ماه از سال “تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها”، با سرمایه‌گذاران این واحدها بررسی کرد.
قلم | qalamna.ir :

علیرضا نصری در بازدید از یکی از شرکت‌هایی که در زمینه تولید ماهی خشک فعالیت می‌کند گفت: راه‌اندازی این مجموعه با سرمایه‌گذاری یکصد و سی و یک میلیارد و ۴۳۲ میلیون ریال و ظرفیت اشتغال ۲۶ نفر در حوزه شیلاتی، می‌تواند زمینه صادرات ماهی خشک را هم از قشم فراهم کند.
وی اظهار داشت: مشکل این واحد صنعتی در نخستین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید با حضور مدیران شرکت آب و تأسیسات سازمان منطقه آزاد و توزیع نیروی برق شهرستان، مطرح و رسیدگی خواهد شد.

فرماندار قشم ادامه داد: همه توان خود را برای رفع موانع تولید در واحدهای صنعتی قشم براساس فرمایشات مقام معظم رهبری که نام امسال را به “تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها” نام‌گذاری کردند و دولت تدبیر و امید هم بر انجام آن تاکید نمودند را به‌کار خواهیم گرفت تا واحدهایی همانند این شرکت تا پیش از پایان دوره دولت دوازدهم وارد چرخه تولید شوند.
رئیس کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید قشم همچنین از یکی دیگر از شرکت‌ها که فعالیت این واحد با دو فاز جداگانه در زمینه بسته بندی و صادرات ماهی خشک و پای مرغ است، نیز بازدید کرد.
دکتر نصری گفت: مشکل این واحد صنعتی به گرفتن مجوزهای مورد نیاز از اداره دامپزشکی مربوط می‌شود تا این شرکت که با یکصد و شش میلیارد و ۸۳۵ میلیون ریال سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و فراهم کردن زمینه اشتغال برای ۱۲۰ نیروی کار شکل گرفته، بدون هیچ مشکلی فعالیت کند.
وی ادامه داد: با رایزنی صورت گرفته برای صدور مجوزهای مورد نیاز از اداره دامپزشکی برای این واحد صنعتی، دستور همکاری‌های لازم با سرمایه‌گذاران این شرکت نیز صادر شده است.
سومین واحدی که فرماندار قشم از آن بازدید کرد، شرکت دخانیات پارس پویا بود که با دریافت مجوزهای لازم و تامین زیرساخت‌های مورد نیاز می‌تواند برای ۳۰۰ نفر اشتغال مستقیم به همراه داشته باشد.

رئیس کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید قشم درباره مشکل این واحد صنعتی اعلام کرد: بخش خصوصی با دویست و یک میلیارد و ۸۵۰ میلیون ریال سرمایه‌گذاری تنها درگیر دریافت مجوز است که نباید فرصت فعالیت را از اینگونه افراد تاثیرگذار در حوزه اقتصاد گرفت.
فرماندار و رئیس کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان قشم بر همکاری با سرمایه گذاران تاکید و اضافه کرد: با راه‌اندازی این سه واحد صنعتی در قشم، شاهد تقویت فعالیت‌های تولیدی و ایجاد اشتغال پایدار و مستقیم برای ۴۵۶ نیرو خواهیم بود.

انتهای پیام/

 

هشتگ: , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.