stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024
  • کد خبر : 345097
  • 26 فروردین 1400 - 13:46
2

اختصاص ۱۶۰ تخت بزرگترین بیمارستان غرب کشور به بیماران کرونایی

اختصاص ۱۶۰ تخت بزرگترین بیمارستان غرب کشور به بیماران کرونایی
کرمانشاه - قلمنا - رییس مجتمع بیمارستانی امام رضا(ع) استان کرمانشاه گفت : 80 درصد ظرفیت تخت‌ها پُر شده است.
قلم | qalamna.ir :

دکتر شهرام بیدهندی با اشاره به اختصاص ۱۶۰ تخت مجتمع بیمارستانی امام رضا(ع) به درمان بیماران کرونایی، گفت: متاسفانه با افزایش روزافزون بیماران هم اکنون ۸۰ درصد تخت‌های کرونایی پُر شده است.

وی افزود: از مجموع تخت‌های درنظر گرفته شده ۸۰ تخت در بیمارستانهای گلستان و نسیم که زیرمجموعه مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع) هستند، استقرار دارد .

بیدهندی گفت: از ۶۰۰ تخت موجود در ساختمان مرکزی بیمارستان امام رضا(ع) نیز حدود ۸۰ تخت به این بیماران اختصاص داده شده و عملا یک طبقه این بیمارستان به بحث درمان بیماران کرونایی اختصاص یافته است.

وی افزود: در مجموع از ۱۶۰ تخت درنظر گرفته شده در این مجتمع بیمارستانی برای درمان بیماران مبتل به کرونا، هم اکنون حدود ۱۳۰ تخت آن پُر شده است.

بیدهندی با بیان اینکه امکانات بخش درمان محدودیت دارد، گفت: در پیک قبلی کرونا در آبان ماه نهایتا توانستیم ۴۰۰ تخت به بیماران کرونایی اختصاص دهیم، چرا که امکان تعطیلی برخی بخش های درمانی وجود ندارد و بیماران دیگری هم هستند که باید کار درمان آنها انجام شود.

وی افزود: امیدواریم با همکاری مردم پیک چهارم کرونا به اوج خود نرسد، چرا که در آنصورت خسارت های مالی و جانی بسیاری متحمل خواهیم شد.

رییس مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع) کرمانشاه در ادامه با اشاره به نصب ۹ دستگاه اکسیژن ساز در این مجتمع گفت: از این تعداد هفت دستگاه در ساختمان اصلی بیمارستان و دو دستگاه نیز در بیمارستان گلستان مستقر است.

وی افزود: یکی از این دستگاه اخیرا به مجموعه اضافه شود اما هرچقدر هم تجهیزات اضافه کنیم باز هم حد مشخصی دارد و بیشتر از آن امکان پذیر نیست و امیدواریم به جایی نرسیم که جایی در بیمارستان برای بستری بیماران نماند.

بیدهندی با بیان اینکه فصل گرما نزدیک است، گفت: در این شرایط سختی های کادر بهداشت و درمان با لباس ها و پوششی سنگینی که در بخش های کرونایی دارند بسیار دشوار می شود و از مردم می خواهیم برای همراهی با کادر بهداشت و درمان و مهمتر از آن برای حفظ جان و سلامت خودشان رعایت پروتکل ها را جدی بگیرند.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , ,
  • خبرنگار خبرنگار قلم

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.