stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
  • کد خبر : 34402
  • 07 خرداد 1396 - 19:03
6

دوازدهمین دولت و تغییر در کابینه

دوازدهمین دولت و تغییر در کابینه

یادداشت – محمد ملازاده

قلم | qalamna.ir :

با توجه به سپری شدن ماه های آخر دولت یازدهم بحث تغیر در کابینه گرم است تا جایی که برخی از سایت ها اسامی را به عنوان وزرا و مدیران احتمالی دولت منتشر میکنند.
در سال ۱۳۹۲ که دولت یازدهم سکان کشور را به دست گرفت با کشوری دارای ضعف مدیریتی ،زیرساخت های تخریب شده ،یا به تعبیر دکتر جهانگیری کشوری که ته دره افتاده بود مواجه شد و رئیس جمهور برای بهبود وضعیت کشور نیازمند مدیرانی با تجربه و متخصص بودکه نیاز به آزمون و خطا نداشته باشند و بتوانند کشور را از بحران نجات دهند.که این مهم به انتخاب افرادی با کهولت سن انجامید و در مقابل ، دولت با انتقاد های بی سابقه ایی همراه بود.
انتخاب مجدد دکتر حسن روحانی با قریب به ۲۴ میلیون رای ،انتظار مردم از کابینه را بیش از پیش کرد و رئیس جمهورباید برای تحقق وعده های خود و تقویت نقاط ضعف با ارزیابی کارنامه کابینه،دست به تغیراتی در کابینه خود بزند.هر چند در برخی وزارتخانه ها مانند راه و شهر سازی ،امور خارجه ،بهداشت و درمان و نفت شاهد عملکردی قابل دفاع و پیشرفت های چشمگیری بودیم .
بنابراین رئیس جمهور می تواند با توجه به حضور حداکثری نمایندگان همسو با دولت در مجلس با معرفی وزیران جوان ،متخصص،مومن و پایبند به برنامه های دولت و همچنین به کارگیری اقلیت ها در کابینه خود شاهد پیشرفت، توسعه کشور و بهبود وضع معیشت مردم باشیم.

هشتگ: , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.