stat counter
تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
  • کد خبر : 343089
  • 25 فروردین 1400 - 18:02
4

قیمت هر کیلو حلیم ۲۵ هزار تومان اعلام شد

قیمت هر کیلو حلیم ۲۵ هزار تومان اعلام شد
کرمانشاه - قلمنا - نایب رئیس اتحادیه چلوکبابی‌ها و اصناف وابسته کرمانشاه قیمت هر کیلو حلیم برای ماه مبارک رمضان امسال در کرمانشاه را ۲۵ هزار تومان و هر کیلو آش عباسعلی را نیز ۳۲ هزار تومان اعلام کرد.
قلم | qalamna.ir :

سیروس گل‌عنبر نایب رئیس اتحادیه چلوکبابی‌ها و اصناف وابسته کرمانشاه با بیان اینکه اتحادیه صنف چلوکبابی‌ها و اصناف وابسته قیمت هر کیلو حلیم برای ماه رمضان امسال در کرمانشاه را ۲۵ هزار تومان و هر کیلو آش عباسعلی را نیز ۳۲ هزار تومان تعیین کرده، گفت : این قیمت‌ها نسبت به ماه رمضان پارسال نزدیک به ۵۰ درصد بیشتر شده است.

وی از افزایش ۱۰۰ درصدی هزینه‌های پخت آش و حلیم یاد کرد و گفت : قیمت تمام شده هر کیلو حلیم حدود ۲۷ هزار تومان و هر کیلو آش عباسعلی حدود ۴۰ هزار تومان است، اما برای رفاه حال مردم و به دلیل شرایط نامناسب اقتصادی، اعضای اتحادیه آش و حلیم را با نرخ پایین‌تر به مردم عرضه می‌کنند.

نایب رئیس اتحادیه چلوکبابی‌ها و اصناف وابسته کرمانشاه افزود: قیمت مواد اولیه تولید حلیم و اش نظیر گندم، گوشت قرمز و انواع حبوبات نسبت به سال گذشته افزایش زیادی داشته، اما این افزایش قیمت شدید را در بهای آش و حلیم اعمال نکردیم.

گل‌عنبر از فعالیت ۲۵ واحد عرضه آش و حلیم مجاز در کرمانشاه خبر داد و افزود: ۱۳۰ کبابی هم در کرمانشاه داریم که اجازه فروش حلیم دارند.

وی از تداخل صنفی که گاهی در این ایام رخ می‌دهد و سایر واحد‌های صنفی و یا حتی عرضه کنندگان سیار نیز به فروش آش و حلیم روی می‌آورند گلایه کرد و از مردم خواست صرفا از مراکز مجاز آش و حلیم تهیه کنند.

وی گفت: به دلیل شرایط خاص ناشی از شیوع بیماری کرونا و لزوم رعایت موازین بهداشتی، مردم برای حفظ سلامت خود نباید سراغ مراکز غیرمجاز عرضه آش و حلیم که هیچ نظارتی بر آن‌ها نیست، بروند .

هشتگ: , , , , , , , , , , ,
  • خبرنگار خبرنگار قلم

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.