stat counter
تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
  • کد خبر : 343082
  • 25 فروردین 1400 - 17:52
5

توزیع ۲۰۰ هزار پرس غذای گرم در آشپزخانه های مهدوی

توزیع ۲۰۰ هزار پرس غذای گرم در آشپزخانه های مهدوی
کرمانشاه - قلمنا - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه از آغاز به کار آشپزخانه‌های مهدوی همزمان با شروع ماه مبارک رمضان خبر داد .
قلم | qalamna.ir :

محسن رخصی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه از آغاز به کار آشپزخانه‌های مهدوی همزمان با شروع ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت : پیش بینی می‌شود تا پایان این ماه مبارک بیش از ۲۰۰ هزار پرس غذای گرم در این آشپزخانه‌ها طبخ و بین نیازمندان کرمانشاهی توزیع شود.

وی گفت : در ماه مبارک رمضان امسال پویش ایران همدل-اطعام مهدوی– با هدف اطعام و اکرام نیازمندان در قالب طبخ غذای گرم و توزیع بسته‌های معیشتی و همچنین اکرام فرزندان ایتام و محسنین اجرا می‌شود.

رخصی با بیان اینکه خیران نیک اندیش می‌توانند به صورت حضوری یا الکترونیکی در این پویش مشارکت و کمک‌های خود را به دست نیازمندان برسانند، افزود: شماره گیری کد دستوری#۰۸۳*۸۸۷۷* از طریق تلفن‌های همراه، واریز کمک‌ها به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۳۹۶۲۷ و شماره حساب ۰۱۰۹۳۹۰۹۳۹۰۰۹ نزد بانک ملی و همچنین تماس با شماره تلفن مستقیم ۳۸۲۴۰۷۷۶‏-۰۸۳ از جمله راه‌های مشارکت خیران در این پویش است.

وی با اشاره به آغاز به کار آشپزخانه‌های مهدوی همزمان با اولین شب ماه مبارک رمضان افزود: امسال همانند ماه مبارک رمضان پارسال به منظور طبخ غذای گرم برای نیازمندان، این آشپزخانه‌ها با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در استان دایر شده و پیش بینی می‌شود تا پایان ماه مبارک رمضان بیش از ۲۰۰ هزار پرس غذای گرم در این آشپزخانه‌ها طبخ و بین نیازمندان توزیع شود.

مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: امیدواریم در این ماه مبارک با مشارکت خیران ۱۰۰ هزار بسته مواد غذایی برای خانوار‌های نیازمند استان تهیه و میان این خانوار‌ها توزیع شود .

هشتگ: , , , , , , , , , , , ,
  • خبرنگار خبرنگار قلم

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.