stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024
  • کد خبر : 341321
  • 23 فروردین 1400 - 23:37
1

توقف خانگی سپاهان مقابل شاگردان فکری

قلم | qalamna.ir :

مهر، از هفته بیستم رقابتهای لیگ برتر فوتبال، امروز دو بازی به صورت همزمان و از ساعت ۱۷:۳۰ در تهران و اصفهان برگزار شد که در انتهای بازی‌های امروز، تیم سپاهان به صدر و گل گهر به رده چهارم جدول صعود کرد. تیم سپاهان در دیداری که در ورزشگاه نقش جهان برگزار شد مقابل نفت مسجد سلیمانی قرار گرفت که محمود فکری هدایت آن را بر عهده گرفته است. نیمه نخست این بازی از صحنه‌های جذاب کم نداشت و دو تیم در چند نوبت دروازه یکدیگر را با خطر مواجه کردند که هیچیک از این موقعیت‌ها تبدیل به گل نشد تا در پایان ۴۵ دقیقه اول دو تیم مساوی به رختکن بروند. سپاهان و نفت در نیمه دوم بازی پر افت و خیزی انجام دادند و در این بازی جذاب این سپاهان بود که بر توپ و میدان تسلط کامل داشت و در یک بازی کاملاً یک طرفه بارها دروازه تیم میهمان را با خطر مواجه کرد که عمدتاً حملات خطرناک این تیم با درخشش دروازه بان نفت مسجد سلیمان مهار شد.
در پایان نیز این بازی دیدنی بدون رد و بدل شدن گل به پایان رسید تا دو تیم به تقسیم امتیاز رضایت بدهند. با این نتیجه سپاهان ۴۱ امتیازی شد و به دلیل تفاضل گل ضعیف‌تر نسبت به پرسپولیس، در رده دوم جدول باقی ماند. نفت مسجد سلیمان نیز در پایان این بازی ۲۱ امتیازی شد و در همان رده دوازدهم باقی ماند. در بازی دیگر امروز دو تیم گل گهر و پیکان در ورزشگاه شهدای شهرقدس به مصاف هم رفتند که در دقیقه ۲۱ این بازی مرتضی تبریزی در صحنه‌ای مشکوک با استفاده از پاس علی اصغر عاشوری دروازه تیم میزبان را باز کرد که این نخستین گل او با پیراهن گل گهر بود. پیکانی‌ها معتقد بودند این گل با دست به ثمر رسیده که در نهایت مورد پذیرش داور قرار گرفت.
شاگردان امیر قلعه نویی در نیمه دوم هم نه تنها توانستند از اندوخته خود محافظت کنند، بلکه در دقیقه ۷۲ سعید صادقی با استفاده از پاس در عرض یونس شاکری در نقش گلزن ظاهر شد و نتیجه بازی را ۲ بر صفر کرد؛ و در نهایت نیز بازی با همین نتیجه به پایان رسید. گل گهر سیرجان با این پیروزی نه تنها شکست نیم فصل نخست مقابل پیکان در سیرجان را جبران کرد، بلکه ۲۹ امتیازی شد و با ۴ پله صعود در جدول به رده چهارم صعود کرد و جای مس رفسنجان را گرفت. پیکانی‌ها نیز در پایان بازی با همان ۲۵ امتیاز در رده دهم باقی ماندند.
 

هشتگ: , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.