stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024
  • کد خبر : 341279
  • 23 فروردین 1400 - 23:04
3
فرماندار همدان تاکید کرد:

وضعیت ورودی های شهر همدان زیبنده مرکز استان نیست

وضعیت ورودی های شهر همدان زیبنده مرکز استان نیست
همدان- فرماندار همدان گفت: وضعیت ورودی های شهر همدان زیبنده مرکز استان نیست.
قلم | qalamna.ir :

خبرنگار قلم از همدان، محمدعلی محمدی در اولین جلسه کارگروه امور زیربنایی شهرستان که با دستور کار بررسی اقدامات انجام شده و در دست اجرا به منظور ساماندهی ورودی های شهر همدان با حضور شهرداران و مدیران دستگاه های اجرایی ذی ربط تشکیل شد، با بیان اینکه وضعیت ورودی های شهر همدان زیبنده مرکز استان نیست، گفت: همه دستگاه های اجرایی و خدماتی ذیربط باید با همزایی و همکاری برای ساماندهی ورودی های شهر همدان اقدام کنند.
وی با اشاره به لزوم تکمیل طرح ساماندهی بلوار سردار شهید همدانی، افزود: بخشی از اصلی ترین ورودی شهر همدان نیز در حوزه شهرداری جورقان است که باید برای ساماندهی آن برنامه مشخص با زمانبندی ارایه نماید.
فرماندار همدان در ادامه اضافه کرد: فعالیت واحدهای عرضه مواد غذایی در حاشیه مسیرهای ورودی شهر همدان بعضاً باعث توقف پرخطر خودروهای سبک و سنگین می شود که باید نحوه فعالیت و جابجایی آن ها مورد بررسی قرار بگیرد.
این مسئول، اجرای طرح توسعه گلخانه ها در اراضی کوره های آجرپزی جورقان را از جمله اقدامات مورد نیاز برای بهبود وضعیت این منطقه دانست و تاکید کرد: اجرای هر طرحی باید مبتنی بر ملاحظات مورد نیاز، آینده نگری و با ترسیم افق مشخص باشد.

جابه جایی واحدهای عرضه سنگ مزار در بلوار بهشت در دستور کار
فرماندار همدان با اشاره به فعالیت واحدهای عرضه سنگ مزار در بلوار بهشت، خاطرنشان کرد: جابجایی این واحدها نیز در دستور کار شهرداری منطقه ۳ همدان قرار دارد که باید هر چه سریع تر انجام و طرح پیش بینی شده برای حاشیه این بلوار در سالجاری به سرانجام برسد.
محمدی در این راستا یادآور شد: بخشی از ورودی های اصلی مرکز استان نیز خارج از محدوده شهرداریها و ساماندهی آن از جمله وظایف راه و شهرسازی است که انتظار داریم در این راستا اقدام نمایند.

گفتنی است؛ تکمیل کندرو بلوار شهید همدانی، فعالیت غیر مجاز و سد معبر بعضی از واحدهای صنفی عرضه مواد غذایی، اجرای جداره سبز آرامستان در بلوار بهشت همدان، اجرای طرح میدان مقابل ورودی روستای سنگستان، سامانهی میدان شهید همدانی و ساماندهی ورودی همدان از جاده کرمانشاه محدوده شهرداری مریانج و طرح های فضای سبز ورودی های شهر همدان از جمله مباحث طرح شده در این جلسه بود.

هشتگ: , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.