stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024
  • کد خبر : 341271
  • 23 فروردین 1400 - 22:55
1
معاون راهداری استان همدان خبر داد:

۱۴ مجتمع خدمات رفاهی در استان همدان در حال ساخت است

۱۴ مجتمع خدمات رفاهی در استان همدان در حال ساخت است
همدان- معاون توسعه و مدیریت منابع راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان گفت: هم اکنون ۱۴ مورد مجتمع خدمات رفاهی بین راهی در محورهای استان همدان در حال ساخت است.
قلم | qalamna.ir :

قلم و به نقل از روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان، علیرضا حمزه ای اظهار کرد: درحال حاضر ۱۴ مورد مجتمع خدمات رفاهی بین راهی در محورهای استان همدان در حال ساخت است.

وی با تاکید بر احداث مجتمع خدمات رفاهی به تعداد کافی در محورهای شریانی و اصلی گفت: سیاست سازمان راهداری وحمل ونقل جاده‌ای توسعه مجتمع‌های خدمات رفاهی در راه‌های روستایی است.

معاون توسعه و مدیریت منابع راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان با اشاره به اینکه پارسال سه مجتمع خدمات رفاهی بین راهی افتتاح شد، اظهار کرد: هم اکنون استعلام صدور مجوز ساخت ۲۰ مورد مجتمع خدمات رفاهی بین راهی استان همدان در دست اقدام است.

وی در ادامه افزود: همچنین استعلام صدور مجوز ساخت ۲۰ مورد مجتمع خدمات رفاهی بین راهی در دست اقدام است و برای ۶ مورد نیز مجوز گرفته شده است.

معاون توسعه و مدیریت منابع راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان با اشاره به خدمات قابل ارائه در مجتمع‌ها خدمات رفاهی اضافه کرد: خدماتی چون عرضه سوخت، خدمات خودرویی، نمازخانه، سرویس بهداشتی، غذا خوری، فروشگاه، پارکینگ، اتاق مادر و کودک، و استراحتگاه در مجتمع‌ها قابل ارائه به کاربران جاده‌ای است.

هشتگ: , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.