stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024
  • کد خبر : 341206
  • 23 فروردین 1400 - 22:21
2

ارزش روز سهام عدالت و دارایکم/جدول

قلم | qalamna.ir :

گروه اقتصادی: بورس تهران امروز (دوشنبه ۲۳ فروردین) همانند روزهای گذشته کار خود را منفی آغاز کرد و با ریزش ۳۴۸۲ واحدی در آغاز در ارتفاع یک میلیون و ۲۲۷ هزار واحدی قرار گرفت. در روز جاری شاهد تحرکاتی در برخی از نمادهای بزرگ بازار بودیم، به‌طوری که صف فروش آن‌ها در ابتدای کار جمع گردید و به صورت متعادل به معاملات خود ادامه دادند. بورس اوراق بهادار تهران روند نزولی خود را تا پایان معاملات حفظ کرد و شاخص بورس در پایان معاملات امروز با افت ۰.۳۹درصدی (معادل ۴۸۵۷ واحد) در سطح یک میلیون و ۲۲۶ هزار واحدی قرار گرفت، این در حالی بود که شاخص کل هم‌وزن با کاهش کمتری همراه بود و با افت ۰.۱۵ درصدی (معادل ۴۳۸ واحد) در سطح ۴۳۴ هزار واحدی توقف کرد.«فملی»، «فارس» و «شپنا» سه نمادی بودند که بیشترین تاثیر منفی رابر شاخص بورس داشتند و «شستا» «نوری» و «فولاد» سبزترین نمادها در روز سرخ بورس امروز بودند.«برکت»، «خودرو»، «شستا» سه نماد پرتراکنش بورس امروز بودند.

ارزش روز سهام عدالت 
در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۸ میلیون و ۱۷۸ هزار و ۵۹۲ تومان رسید که نسبت به آخرین روز معاملاتی گذشته ۰.۷ درصد معادل ۵۹ هزار و ۸۹۶ تومان کاهش داشت.با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۴ میلیون و ۹۰۷ هزار و ۱۵۵ تومان رسیده است.

 ارزش روز دارایکم
قیمت پایانی هر واحد از دارایکم با افزایش ۲.۴۵ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱۲ هزار و ۷۷۳ تومان معامله شد تا ارزش ۲۰۰ واحد از اولین ETF دولتی به ۲ میلیون و ۵۵۴ هزار و ۶۰۰ تومان افزایش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از دارایکم با افزایش ۴.۱۹ درصدی نسبت به روز معاملاتی قبل ۱۲ هزار و ۹۹۰ تومان معامله شد.

هشتگ: , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.