stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024
  • کد خبر : 341178
  • 23 فروردین 1400 - 22:02
1

گسترش همکاری‌های بنیاد شهید و ناجا در سال ۱۴۰۰

گسترش همکاری‌های بنیاد شهید و ناجا در سال ۱۴۰۰
قلم | qalamna.ir :

خبرنگار حوزه ایثار و شهادت سردار یونس عبدی، رئیس مرکز امور ایثارگران ناجا و رحیم نریمانی، مدیرکل اسناد و انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران روز دوشنبه زمینه‌های گسترش همکاری های فرهنگی میان ناجا و بنیاد شهید را بررسی کردند.
سردار عبدی با اشاره به «احراز شهدای ناجا» گفت: نیروی انتظامی نسبت به بخش های دیگر نیروهای مسلح، بیشترین آمار فوتی ها را دارد زیرا پرسنل آن در شرایط مختلف کشور به ویژه اکنون که گرفتار ویروس کرونا هستیم، در صحنه خدمت مستقیم به مردم حضور دارند.
وی ادامه داد: برای احراز شهدای نیروی انتظامی در بخش آیین نامه با بنیاد شهید با چالش هایی روبرو هستیم.
رئیس مرکز امور ایثارگران ناجا با اشاره به آمار شهدای ناجا در سال ۱۳۹۹ گفت: سال گذشته ۶۳ تَن از کارکنان ناجا و ۱۰ تَن از جانبازان ۷۰ درصد نیروی انتظامی به شهادت رسیدند. شهادت ۳ تَن از مدافعان سلامت نیز احراز شده است که به این ترتیب سال گذشته ۷۶ تن از کارکنان ناجا به شهادت رسیدند.
انعقاد تفاهم نامه میان بنیاد شهید و نیروی انتظامی برای احراز شهدای ناجا
دکتر نریمانی نیز در این دیدار برای حل مشکل احراز شهدای ناجا پیشنهاد داد تا تفاهم نامه ای بین بنیاد شهید و نیروی انتظامی منعقد شود تا بر اساس آن روند احراز شهادت ها با سرعت بیشتری پیش رود.
مدیرکل اسناد و انتشارات بنیاد شهید همچنین به زمینه های فعالیت های مشترک بنیاد شهید و ناجا اشاره کرد و گفت: با توجه به افزایش ۱۰۰ درصدی بودجه بنیاد شهید برای سال ۱۴۰۰ زمینه های خوبی برای انجام فعالیت های فرهنگی ایجاد شده است. اداره کل اسناد و انتشارات بنیاد شهید آمادگی دارد تا برای معرفی شهدای ناجا با مرکز امور ایثارگران این نهاد همکاری کند.
تقدیر از خانواده شهدای خبرنگار ناجا در ماه مبارک رمضان و توسعه همکاری در بخش آثار موزه ای شهدا از جمله زمینه هایی است پتانسیل فعالیت در این ایام را دارد.

هشتگ: , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.