stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024
  • کد خبر : 341173
  • 23 فروردین 1400 - 22:01
2

قیمت واقعی ربع سکه چقدر است؟

قلم | qalamna.ir :

گروه اقتصادی: قیمت طلای ۱۸ عیار با پنج هزار تومان افزایش به یک میلیون و ۴۰ هزار تومان رسید. بازرس اتحادیه طلای تهران می‌گوید: هر چند بازارها تعطیل است اما تقاضا برای ربع سکه زیاد است و باعث شده حباب ربع سکه به یک میلیون و ۳۵۰ هزار تومان برسد. پیش‌بینی می‌شود فردا قیمت طلا تغییر نکند.هر چند انس جهانی نسبت به روز گذشته پنج دلار کاهش پیدا کرد و با قیمت یک هزار و ۷۴۲ دلار معامله شد اما قیمت طلا در بازار ایران به دلیل افزایش قیمت دلار و تنش‌های سیاسی گران شد.
 
بازرس اتحادیه طلای تهران با تائید بر اینکه تنش‌های سیاسی باعث افزایش قیمت دلار شده است گفت: هر چند بازار طلا به دلیل اعمال محدودیت‌های کرونا تعطیل است اما قیمت طلا به دلیل تنش‌های سیاسی اندکی گران شد. فعلا واحدهای صنفی تعطیل هستند. چنانچه فردا اتفاق خاصی رخ ندهد قیمت طلا ثابت باقی می‌ماند.محمود فضل آذر شربیانی معتقد است: حباب سکه طرح جدید ۳۵۰ هزار تومان است اما حباب ربع سکه به دلیل افزایش تقاضا به یک میلیون و ۳۵۰ هزار تومان رسیده است.او اظهار کرد: عرضه و تقاضا حباب انواع سکه را تعیین می‌کند. چنانچه سکه ارزان شود حباب آن نیز تخلیه می‌شود.

سکه چقدر نوسان داشت؟
قیمت سکه نسبت به روز گذشته چقدر نوسان داشت؟ فضل آذر شربیانی در پاسخ به این سوال توضیح می‌دهد طلای ۱۸ عیار با پنج هزار تومان افزایش به یک میلیون و ۴۰ هزار تومان رسید. سکه طرح جدید با ۱۴۰ هزار تومان افزایش با قیمت ۱۰ میلیون و ۵۴۰ هزار تومان معامله شد.نیم سکه نسبت به روز گذشته با ۵۰ هزار تومان کاهش با قیمت شش میلیون و ۲۰۰ هزار تومان فروخته شد. ربع سکه و سکه گرمی هم ثابت باقی ماند و با قیمت سه میلیون و ۹۰۰ هزار تومان و دو میلیون و ۲۵۰ هزار تومان معامله شدند. حباب سکه طرح جدید ۳۵۰ هزار تومان است.

هشتگ: , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.