stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
  • کد خبر : 34078
  • 01 شهریور 1395 - 0:17
1

قهرمانان ما با غیرت سنگ تمام گذاشتند

سه مدال طلا,یک نقره و چهار برنز تنها سهم ایران از المپیک ۲۰۱۶ بود.این مقدار افت شدید در المپیک از ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۶ در ابعاد مختلف قابل قبول نیست.

قلم | qalamna.ir :

photo_2016-08-22_00-16-20

علیرضا فرساد در گفت و گوی تلفنی با خبرنگار قلم در جهت افت شدید ایران در المپیک گفت:ایران در المپیک ریو ۲۰۱۶ در کاروان ورزشی خود ۶۳ ورزشکار را راهی المپیک کرد و تنها سهم ایران از این المپیک هشت مدال بود.سه مدال طلا,یک نقره و چهار برنز تنها سهم ایران از المپیک ۲۰۱۶ بود.این مقدار افت شدید در المپیک از ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۶ در ابعاد مختلف قابل قبول نیست.
وی خاطر نشان شد:عملکرد محمد عباسی در وزارت ورزش و جوانان بی نظیر بود و او توانست ایران را در المپیک از رده ۵۱ به ۱۷ برساند.یعنی ۳۶ پله سعود و کسب ۱۲ مدال در المپیک ۲۰۱۲٫اما مدیریت آقای گودرزی در وزارت ورزش و جوانان باعث سر افکندگی ورزش ایران در جهان شد و باید برای این مدیریت ضعیف در این وزارت خانه پاسخگو باشد و نباید به راحتی از کنار این اشتباه استراتژیک گذشت.
فرساد در ادامه با تقدیر از زحمات روسای فدراسیون ها و قهرمان افزود:در حقیقت قهرمانان ما و روسای فدراسیون ها ما زحمت های شبانه روزی و بسیاری کشیدند و باید از همه آنها به بهترین شکل تقدیر شود و افرادی مانند بهداد سلیمی و سوریان و بسیاری از قهرمانان ما به واقع با غیرت تمام ایستادند و مبارزه کردند.اما آنچه که مشکل اصلی بود ضعف مدیریتی وزیر محترم در این وزارتخانه بود.
این فعال سیاسی در ادامه با انتقاد از سیاست های کلان دولت تدبیر و امید افزود:وقتی از ریاست محترم دولت تا برخی از مشاورین و وزرا اعتقادشان جلب نگاه کدخداست و آقایی هنر ایرانی را قرمه سبزی و آبگوشت بزباش میداند باید هم وضعیت ورزش کشور به اینجا برسد.من اگر به جای آقای وزیر بودم به دلیل این مقدار افت شدید و ضربه به ورزش کشور در مجامع جهانی استعفا میدادم.

هشتگ:

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.