stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024
  • کد خبر : 340480
  • 23 فروردین 1400 - 13:38
2

ابراهیم شکوری: منتظر واکنش AFC هستیم

قلم | qalamna.ir :

گروه ورزشی: سخنگوی باشگاه پرسپولیس گفت: هنوز منتظر دریافت پاسخ تست‌های کرونای تیم هستیم و اعتراض شدیدمان را نسبت به شرایط موجود اعلام کردیم.ابراهیم شکوری معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس در مورد تاخیر ۳۶ ساعته در ارائه پاسخ تست PCR اعضای کاروان سرخپوشان ایران گفت: متاسفانه همان‌طور که پیش‌بینی می‌کردیم، با شرایط پیچیده‌ای مواجه هستیم. قبل از شروع سفر به هند هم در مکاتبات رسمی بابت نگرانی از میزبانی هند، به کنفدراسیون فوتبال آسیا هشدار دادیم.

وی افزود: از عصر دیروز پیگیر دریافت پاسخ تست‌ها هستیم اما هر بار جواب می‌دهند که باید منتظر باشیم و این انتظار و طولانی شدن روند دریافت پاسخ، نگرانی زیادی برای هواداران ایجاد کرده است.سخنگوی باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که چه اقداماتی برای پیگیری انجام شده، تصریح کرد: جدا از پیگیری از داخل هتل محل اقامت، تماس‌های تلفنی پیاپی با مسئولان برگزاری مسابقات و فدراسیون فوتبال هند و ایران داشتیم و از شب گذشته نامه‌نگاری رسمی را ادامه دادیم و اعتراض شدیدمان به این وضعیت را اعلام کردیم. در پاسخ به پیگیری ما اعلام شده تا ظهر امروز، تست‌ها آماده می‌شود و ترافیک کاری در بیمارستان را دلیل این تاخیر عنوان می‌کنند. به هر حال، منتظر واکنش کنفدراسیون فوتبال آسیا هستیم و پیگیری‌ها را تا زمان رسیدن به جواب نهایی، ادامه می‌دهیم.
شکوری گفت: برای ادامه کارمان در هند، درخواست بهبود شرایط حرفه‌ای‌تری را داشتیم و امیدواریم هر چه زودتر این وضعیت تغییر کند.

هشتگ: , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.