stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 34048
  • 14 مرداد 1395 - 0:22
0

انتقاد یک اصولگرا به انتشار مجدد یالثارات

صبح امروز حسن عباسی با شکایت ارتش جمهوری اسلامی در دادسرای نظامی حاضر و به حکم بازپرس بازداشت شد.

قلم | qalamna.ir :

_DSC0605علیرضا فرساد؛ فعال سیاسی اصولگرا در رابطه با این مسئله گفت:پس جایگاه آزادی بیان و اندیشه کجاست؟ چرا شخصی باید به خاطر یک دقیقه بازداشت شود.
وی با اشاره به تبعات سلیقه ای عمل کردن در کشور گفت:نباید برای برخورد با اشتباه سلیقه ای عمل کرد.همین امروز صبح نشریه یالثارات با وجود اینکه توقیف قانونی شده بود منتشر شد، چرا باید کسی بر تخلف خود اصرار بورزد و با او برخورد قاطع نشود و با شخصی مانند حسن عباسی که نامه ای در جهت عذر خواهی به فرماندهی محترم ارتش نیز دادند برخورد شود؟
این فعال اصولگرا تاکیید کرد:این سخنرانی نابجا برای ۶ سال پیش بوده است و حال که عذر خواهی کردند باید با رافت برخورد شود.اما عده ای در حال ایجاد تشنج در کشور هستند و بدون مجوز قانونی نشریه خود را منتشر میکنند و باز هم مطلبی برای تشدید بیشتر حرف بی مربوط قبلی خود مینویسند و با آنها برخورد قاطع نمیشود.
فرساد در ادامه افزود:امروز بسیاری فهمیدند که قانون با کسی تعارف ندارد و اصولگرا و اصلاح طلب در نزد قانون فرقی نمیکند اما برخورد سلیقه ای بی تردید برای کشور هزینه آفرین خواهد شد زیرا باید با کسانی که به دنبال بر هم زدن فضای کشور هستند برخورد قاطع بشود.

هشتگ:

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.