stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
  • کد خبر : 34043
  • 09 مرداد 1395 - 13:23
6

هدف احمدی نژاد انتخابات نیست

قشری از مردم سیاست های احمدی نژاد در قبال طبقه پایین جامعه را لمس کرده اند و به او به چشم یک رییس جمهور نگاه نمیکنند بلکه او را خادم واقعی ملت و مردی از جنس خودشان میدانند.

قلم | qalamna.ir :

DSC_0585علیرضا فرساد فعال سیاسی اصولگرا در خصوص تحرکات اخیر رئیس جمهور سابق ایران گفت: امروز افراد آگاه در ایران میدانند که احمدی نژاد هدفش انتخابات ریاست جمهوری نیست زیرا اگر هدف انتخاباتی داشت کار حزبی میکرد اما فعالیت گفتمانی را برگزیده و هر تحلیلگری میداند که وی هدفش انتخابات نیست بلکه هدف واقعی او تاثیر گذاری فرهنگی اجتماعی بر قشار مختلف مردم است در راستای آنچه که گفتمان امام و رهبری می خواند.
وی با اشاره با استقبال گسترده مردم ایران در سفرهای استانی احمدی نژاد تاکید کرد: قشری از مردم سیاست های احمدی نژاد در قبال طبقه پایین جامعه را لمس کرده اند و به او به چشم یک رییس جمهور نگاه نمیکنند بلکه او را خادم واقعی ملت و مردی از جنس خودشان میدانند. تنها دلیلی که مردم این مقدار به احمدی نژاد علاقه مند هستند نوع گفتمان احمدی نژاد با مستضعفین است.
این فعال سیاسی در خصوص احتمال ورود دوباره محمود احمدی نژاد به فضای سیاسی کشور از طریق انتخابات افزود: اگر احمدی نژاد تصمیم به حضور در انتخابات بگیرد تردیدی نداشته باشید که با توجه به مشکلات فعلی کشور از شانس بالایی برای پیروزی برخوردار است زیرا پشتوانی و حمایت بدنه قشر ضعیف جامعه از او را هیچ یک از چهره های سیاسی در ایران ندارند. عملکرد دولت نهم و دهم و حمایت از مستضعفین در این دولت و مبارزه با نظام سرمایه داری باعث شده است که هنوز هم بخشی از مردم ایران احمدی نژاد را باور داشته باشند.

هشتگ:

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. جناب اگرایشان هدفش انتخاباتی نیست پس چیست ایشان جیب ملت راخالی کردمردم رابروزسیاه نشاندتنها خدمت ایشان به امثال زنجانی ها وکاسه لیس های دوربریش بودچراچندسال پیش اینقدرجنب وجوش نداشت حالابوبه دماغش خورده یادبهارستان افتاده ولی انجا ……..

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.