stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
  • کد خبر : 337690
  • 22 فروردین 1400 - 6:05
1

نیروی انتظامی در مقابله با کرونا الگو بود

نیروی انتظامی در مقابله با کرونا الگو بود
قلم | qalamna.ir :

پایگاه خبری پلیس، سردار محمدعلی نوری نژاد در بیست و پنجمین همایش سراسری فرماندهان، معاونان، روسا و مدیران ناجا به تشریح اقدامات نیروی انتظامی طی سال ۹۹ پرداخت و گفت: ناجا با همه امکانات و ظرفیت ها در همه حوزه ها علاوه بر ماموریت های ذاتی و محوله پای کار بود و انصافا خوش درخشید.
وی با بیان اینکه یکی از ماموریت های مهم در سال گذشته مقابله با کرونا بود، عنوان کرد: نیروی انتظامی در انضباط و تدوین پروتکل های بهداشتی در بین نیروهای مسلح الگو بود، زیرا به موقع توانست ظرفیت های درمانی را با توجه به امکانات موجود افزایش دهد.
معاون هماهنگ کننده ناجا با بیان اینکه کار در نیروی انتظامی تعطیل بردار نیست، تصریح کرد: نیروی انتظامی در این مدت زمانی بسیاری از جلسات را به صورت ویدئو کنفرانسی برگزار کرد که این امر با همکاری آحاد کارکنان به خوبی انجام شد.
وی ادامه داد: همچنین در این بازه زمانی معاونت آماد توانست حدود ۳۰ میلیون ماسک را تولید و توزیع کند و همه رده های مربوطه در این خصوص پای کار بودند.
سردار نوری نژاد به اولویت های سال  ۱۴۰۰ اشاره و عنوان کرد: برای همه اولویت های سال جدید، اهداف عملیاتی پیش بینی شده و تلاش ما نیز بر این است که با توجه به ظرفیت ها و امکانات موجود در راستای تحقق شعار سال که از سوی مقام معظم رهبری امام خامنه ای عزیز  «تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها» نام گذاری شده، با برنامه ریزی اصولی گام های جدی برداریم.
وی ادامه داد: برای اجرای برنامه های سال ۱۴۰۰ از سوی ستاد کل نیروهای مسلح حمایت های خوبی صورت گرفته و همچنین اعتبارات مطلوبی نیز در نظر گرفته شده است.
معاون هماهنگ کننده ناجا با تاکید بر اینکه در سال ۱۴۰۰ ارتقاء معیشت کارکنان از اولویت ها است تصریح کرد: باید به گونه ای عمل کنیم که هیچ کس از کارکنان دغدغه معیشت نداشته باشد از این رو باید مسکن، درآمد و … کارکنان مورد اهتمام قرار بگیرد، چرا که در اجرای مطلوب ماموریت ها نقش موثر خواهد داشت.
سردار نوری نژاد به اهمیت هوشمندسازی در ناجا به عنوان یکی از اولویت های سال ۱۴۰۰ نیز اشاره و خاطر نشان کرد: تاکنون در این رابطه اقدامات خوبی صورت گرفته است، از سویی بایستی با برنامه ریزی اصولی تمام اهداف مدنظر در این خصوص را مورد اهتمام ویژه قرار دهیم.
معاون هماهنگ کننده ناجا گفت: اختصاص اعتبارات لازم، نوسازی و تجهیز کلانتری و پاسگاه ها نیز در سال جدید باید مورد اهتمام قرار بگیرد.
سردار نوری نژاد در ادامه به اهمیت آمادگی جسمانی اشاره کرد و گفت: آمادگی و سلامت جسمانی نیز از موارد مهمی است که باید به آن توجه ویژه ای شود چرا که در انجام مطلوب ماموریت ها موثر خواهد بود.
تلاش برای تقویت رویکرد اجتماعی پلیس سردار مهدی حاجیان معاون اجتماعی و سخنگوی ناجا نیز ضمن تبیین اهداف بیست و پنجمین همایش سراسری فرماندهان ناجا از تلاش برای تقویت رویکرد اجتماعی پلیس خبر داد.
وی افزود: بیست و پنجمین همایش سراسری فرماندهان، معاونان، روسا و مدیران ناجا از صبح امروز در بیش از ۲۲۵ نقطه از کشور در حال برگزاری است.
حاجیان با اشاره به حضور سرلشکر پاسدار محمدباقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و دکتر محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در این همایش افزود: هدف از برگزاری این رویداد تبیین برنامه های سال ۱۴۰۰ نیروی انتظامی در موضوعات مختلف از جمله تامین امنیت انتخابات است.
معاون اجتماعی و سخنگوی ناجا ادامه داد: تعیین و تبیین اولویت های ۱۶ گانه ماموریتی ناجا در سال جاری از دیگر محورهای این همایش سراسری می باشد، همچنین در این نشست به تعیین نقش نیروی انتظامی در اجرای فرامین مقام معظم رهبری مدظله العالی به ویژه تحقق شعار سال با عنوان «تولید؛ پشتیبانی ها، مانع زدایی ها» می پردازیم.
وی توضیح داد: تشدید مقابله با قاچاق کالا، جلوگیری از خروج کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم از کشور، مبارزه با مفاسد اقتصادی، تامین بستر امنیت برای سرمایه گذاری و رونق تولید  و … از جمله اقداماتی است که نیروی انتظامی می تواند در راستای تحقق شعار سال به کار بگیرد.
سردار حاجیان روند تقویت بنیه مرزبانی ناجا، تحقق هوشمندسازی پلیس و بهره مندی از فناوری های به روز را از دیگر محورهای بیست و پنجمین همایش سراسری فرماندهان، معاونان، روسا و مدیران ناجا برشمرد.
وی با اشاره به توسعه رویکرد اجتماعی پلیس به عنوان یکی از سرفصل های نشست امروز، ادامه داد: یکی از مباحث مهم و ارزشمندی که در این همایش مورد بررسی و تبیین قرار می گیرد، چگونگی توسعه رویکرد اجتماعی پلیس در همه زمینه ها بود.
معاون اجتماعی ناجا با بیان اینکه نیروی انتظامی به واسطه ماموریت های ذاتی و قانونی در طیف وسیع و گسترده ای با مردم در ارتباط و تعامل است، به اهمیت تقویت رویکرد اجتماعی پلیس با محوریت اقدامات پیش رویدادی پرداخت و گفت: دستاوردهای این همایش بزرگ را به زودی در جریان ماموریت ها و ارتقاء نظم و امنیت مردم شاهد خواهیم بود.

هشتگ: , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.