stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 337557
  • 22 فروردین 1400 - 4:29
0

شکست دادن پرسپولیس، غیرممکن است

قلم | qalamna.ir :

گروه ورزشی: وب سایت رسمی باشگاه گوا هند در مطلبی طولانی به بررسی پرسپولیس پرداخته است. این وب سایت نوشته است: در حالیکه اف سی گوا نخستین تجربه خود در لیگ قهرمانان آسیا را آغاز کرده است، در یک گروه نسبتاً دشوار قرار گرفته است. جایی که مسلما بزرگترین چالش آنها رویارویی با قهرمان ایران، پرسپولیس است. آنها نه تنها مدافع عنوان قهرمان لیگ خلیج فارس (لیگ برتر ایران) بوده بلکه همچنین نایب قهرمان دوره قبلی ACL نیز هستند.

با یک خط حمله انباشته از بهترین استعدادهای آسیا و یک ساختار دفاعی سرسخت، شکست دادن ارتش سرخ اغلب غیرممکن است. همانطور که اف سی گوا برای مجموعه ای از نبردهای مهیب آماده می شود، دقیقاً به آنچه که غول های ایرانی در دیدارهای پیش رو ارائه می دهند، می پردازیم.غول های ایرانی طی چند فصل گذشته بسیار مسلط بوده اند و پس از کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر ایران در فصل ۲۰۱۹/۲۰ موفقیت خود را حفظ کرده اند. در این کارزار، پس از اینکه آنها فصل را کمی متزلزل آغاز کردند، ارتش سرخ در ماههای اخیر سطح عملکرد خود را افزایش داده و مرتباً به رتبه های بالای جدول صعود کرد.

آنها در حال حاضر در صدر جدول لیگ خلیج فارس قرار دارند و با یک امتیاز بیشتر نسبت به سپاهان (که یک بازی کمتر انجام داده است) برتری دارند. در ۱۹ بازی لیگ تاکنون، آنها فقط یک باخت و ۸ تساوی کسب کرده اند و در ۱۰ بازی نیز به پیروزی رسیده اند. در حالی که آنها دومین خط حمله برتر لیگ را در اختیار دارند، با دریافت تنها ۱۰ گل بهترین خط دفاع را به خود اختصاص داده اند. با این حال، پرسپولیس اخیراً در عملکرد خود دچار یک افت کوچک شده و در دو بازی از سه بازی اخیر خود در لیگ به نتیجه تساوی رسیده است.

از زمان تاسیس پرسپولیس در سال ۱۹۶۳، این باشگاه خود را در میان برترین باشگاه های داخلی فوتبال ایران قرار داده و در دهه اخیر به اوج رسیده است. ارتش سرخ تاکنون ۱۳ عنوان قهرمانی لیگ ایران را به دست آورده است که ۴ قهرمانی آن به صورت متوالی و در فصول اخیر بوده است.پرسپولیس همچنین ۶ بار قهرمان جام حذفی شده و سه بار نیز سوپر جام ایران را به دست آورده است. آنها در سال ۱۹۹۰-۹۱ جام برندگان آسیا را به دست آورده اند و دو بار نیز به فینال لیگ قهرمانان آسیا راه یافته اند که هر ۲ بار شکست خورده اند. این باشگاه همچنین به بازیکنان بزرگی نظیر علی دایی، علی کریمی و علی پروین میدان داده است.وب سایت رسمی گوا در ادامه نیز به بررسی کارنامه یحیی گل محمدی در پرسپولیس پرداخته و با تعریف و تمجید از احمد نوراللهی، شهریار مغانلو و سیدجلال حسینی، آنها را برترین بازیکنان سرخپوشان معرفی کرده که می توانند در بازی های لیگ قهرمانان آسیا برای گوا دردسرساز شوند.
 

هشتگ: , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.