stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 33753
  • 30 اردیبهشت 1395 - 12:15
7

مرعشی:از ریاست عارف حمایت می‌کنیم

مرعشی:از ریاست عارف حمایت می‌کنیم

سخنگوی حزب کارگزاران سازنندگی ابراز امیدواری کرد تا محمدرضا عارف ریاست مجلس شورای اسلامی را برعهده بگیرد.

قلم | qalamna.ir :

مرعشیحسین مرعشی در نشست هم‌اندیشی فعالان انتخاباتی استان‌های شورای عالی سیاست‌گذاری که در تالار نیایش سعادت آباد در حال برگزاری است، گفت: از زحمات همه اعضای ستاد تشکر می‌کنم و به خصوص از دکتر عارف سپاس ویژه دارم که ریاست ستاد را بر عهده داشتند و ان‌شالله ایشان ریاست مجلس را نیز برعهده بگیرند.

وی با بیان اینکه پیام انتخابات مجلس دهم این بود که هیچ جناحی طردشدنی نیست، اظهار داشت: حاکمیت دوازده ساله اصولگرایان در مجالس هفتم،‌ هشتم و نهم به لطف خدا پایان یافته است و امروز مهمترین وظیفه دلسوزان انقلاب، امام (ره) و کشور استفاده از دستاوردهای انتخابات مجلس دهم است.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب با اشاره به تشکیل فراکسیون امید تصریح کرد:‌ دوستان ما در مجلس دهم همت کردند و فراکسیون امید را تشکیل دادند و ما انتظارمان از منتخبان مردم و نیز کسانی که به طور خاص در لیست امید قرار داشته اند این است که در آینده در قالب یک کار جمعی در فراکسیون امید مجلس نقش‌آفرینی کند.

مرعشی با بیان اینکه در خارج از مجلس نیز باید با تکیه بر دستاوردهای مجلس دهم عملکرد خود را برنامه‌ریزی کنیم خاطرنشان کرد: ما باید با استفاده از سرمایه‌ای که در انتخابات مجلس دهم به دست آوردیم و یکپارچگی و وحدت میان اصلاح‌طلبان را تحت رهنمود سید محمد خاتمی ادامه دهیم.

سخنگوی ادامه داد: ما پیش از پایان شهریورماه راهکارهای ادامه وحدت را که در شورای هماهنگی جبهه اصلاحات تدوین خواهد شد اعلام خواهیم کرد.

مرعشی در بخش دیگری از سخنانش به نقش سید محمد خاتمی در جریان اصلاح‌طلبی اشاره کرد که با تشویق حاضران مواجه شد.

الهه کولایی نیز در این همایش در ابتدای صحبت خود اعیاد پیش‌رو، نیمه‌شعبان و دوم خرداد را به حضار تبریک گفت.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب افزود: ایران نمادی از دموکراتیک‌سازی را در غرب آسیا به نمایش گذاشت و تغییر ترکیب نمایندگان اتفاق بزرگی بود و ما در این جلسه برای تداوم این راه تاثیرگذار جمع شده‌ایم.

هشتگ: ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.