stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024
  • کد خبر : 33742
  • 29 اردیبهشت 1395 - 2:28
6

حشمتیان: مطهری نامزد نایب رئیسی است چه با ریاست عارف چه لاریجانی!

ما هنوز هم امید به تشکیل فراکسیون خود راداریم و معتقدیم که طبق آمار واضح و روشن یک سوم از منتخبین مجلس دهم درغالب فراکسیون مستقلین هستند.

قلم | qalamna.ir :

حشمتیان

قلم، قدرتعلی حشمتیتان رییس جبهه مستقلین واعتدالگرایان گفت: ۲۳نفر از۸۶ منتخب مورد حمایت جبهه مستقلین واعتدالگرایان ایران به همراه علی مطهری درجلسه شب گذاشته اصلاح طلبان حضورداشتند و به کاندیداهای  هیات رئیسه فراکسیون امید رای دادند که البته۵ نفر از۹ نفر انتخاب شده نیز جزو لیست مورد حمایت ما هم بوده اند.

رییس جبهه مستقلین واعتدالگرایان در ادامه افزود: چند بار به مطهری پیشنهاد دعوت مستقلین واعتداگرایان رادادیم اما هر بار به خواست اصلاح طلبان واصولگرایان جلسه را به بعد موکول کرد و آقایان عارف و لاریجانی هم مرتبا از بنده خواسته اند تا بحث راه اندازی فراکسیون مستقلین را پیگیری نکنم.

وی ادامه داد: اما منتخبین مستقل واعتدالگرا که خود را وام دار چپ و راست نمی دانند اصرار بر تشکیل فراکسیون را دارند.

رییس جبهه مستقلین واعتدالگرایان با اشاره به دیدار شنبه گذشته ۵۴ نفر از اعضای شورای عالی تشکل متبوعش (جمعی ازمنتخبین مجلس دهم،تعدادی ازنمایندگان ادوار مجلس وگروهی ازدبیران کل احزاب وچهره های شاخص سییاسی) با محمد رضا عارف اظهار کرد: اشتراکات ما با لیست امید قطعا بیشتر است و اگر به هر دلیل مطهری از ریاست فراکسیون مستقلین سرباز دهد بیشتر منتخبین مستقل و اعتدالگرا فراکسیون امید را همراهی خواهند کرد.

حشمتیان در ادامه افزود: البته جمعی هم بطرف اصولگرایان خواهند رفت به هرحال  شکل گیری فراکسیون ما بستگی به علاقمندی مطهری برای ریاست این فراکسیون دارد بنده هم با آقایان لاریجانی و  عارف ملاقات هایی داشته ام  هیچکدام ازاین دو بزرگوار راضی به شکل گیری فراکسیون ما نبوده اند.

رییس جبهه مستقلین واعتدالگرایان با اشاره به رد صلاحیت های گسترده از سوی شورای محترم نگهبان گفت: من و چند نفر از چهره های فعال مان نیز مورد غضب ایت الله جنتی بودیم و نگداشتند در رقابتها بمانیم تا مانند دوره پنجم و هفتم فراکسیون مسقلین شکل بگیرد. حال تنها راه ما اعلام آمادگی قطعی علی مطهری برای قبول ریاست فراکسیون مستقلین است و سکوت سران اصلاح طلب و اصولگرا و عدم مخالفت آنان و همراهی دولت محترم. ما هنوز هم امید به تشکیل فراکسیون خود راداریم و معتقدیم که طبق آمار واضح و روشن یک سوم از منتخبین مجلس دهم درغالب فراکسیون مستقلین هستند.

هشتگ: ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.