stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 336555
  • 21 فروردین 1400 - 18:38
1
به مناسبت سالروز شهادت شهید صیاد شیرازی برگزار شد،

نصب تندیس امیر برات پور از خلبانان دفاع مقدس در کرمانشاه

نصب تندیس امیر برات پور از خلبانان دفاع مقدس در کرمانشاه
مرکزی_ به همت فرماندهی پشتیبانی غرب کشور در کرمانشاه و همکاری نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس و موزه انقلاب و دفاع مقدس، مراسم تجلیل از امیر فرج اله برات پور از یاران و همرزمان خلبان شهید بربری که از خلبانان دفاع مقدس از استان مرکزی است در کرمانشاه برگزار شد.
قلم | qalamna.ir :

مراسم تجلیل از شهید بربری همرزم خلبان برات پور به مناسبت اینکه فرمانده عملیات حمله به اچ ۳ و لیدر این عملیات بوده است که در تاریخ جنگ های جهانی و جنگ ایران این عملیات یک عملیات برجسته هوایی و در نوع خودش در جهان بی نظیر بوده است، برگزار شد.

بنابراین براساس بند ۵ سیاست های اجرایی سند راهبردی خدمات رسانی به رزمندگان که در برنامه ۵ ساله ششم توسعه به تصویب دولت جمهوری اسلامی ایران رسیده است برای صیانت و منزلت رزمندگان تندیس رشادت ها و شجاعت های این رزمندگان در شهر یا استان مربوط به آنها نصب می شود؛ لذا در راستای اجرایی کردن این سند، لوح تقدیر دبیرخانه سند راهبردی رزمندگان سردار شریفی برای امیر برات پور تنظیم و در مراسم ویژه ای در کرمانشاه به ایشان تقدیم شد.

همچنین لوح بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس و معاون این بنیاد که رییس موزه انقلاب و دفاع مقدس کشور دکتر علی اصغر جعفری نیز در راستای اجرایی کردن بند ۵ سند راهبردی به ایشان تقدیم شد.

لازم به ذکر است، تندیس تمام قد خلبان برات پور که در این مراسم حضور داشت به همراه هواپیمای اف ۴ ایشان به اندازه استاندارد هواپیما و پیکر وی در میدان پردیس کرمانشاه نصب شد و نماینده هیات محبان العسگری استان مرکزی دکتر داودغیاثی راد و نماینده آموزش و پرورش استان مرکزی اله یاری و احمدی در این مراسم حضور داشتند و هدایایی به امیر سرتیپ خلبان برات پور تقدیم کردند.

ضمنا خلبانان و دوستان شهید بربری از اقصی نقاط کشور در این مراسم حضور داشتند.

اهدای لوح فرماندهی ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت سالگرد شهید سپهبد صیاد شیرازی و شهید آوینی نیز در این مراسم به ایشان انجام شد.

لوح سردار سرلشکر دکتر مصطفی ایزدی از ستاد کل نیروهای مسلح فرمانده قرارگاه سایبری نیز به امیر برات پور توسط دکتر داود غیاثی راد اهدا شد.

هشتگ: , , , , , , , , , , , ,
  • منبع : روابط عمومی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.