stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
  • کد خبر : 33622
  • 26 اردیبهشت 1395 - 17:06
8

تشکیل کارگروهی ۵ نفره در فراکسیون امید برای تعامل با اصولگرایان

تابش گفت:‌ فراکسیون امید به منظور تعامل با اصولگرایان مجلس کارگروهی ۵ نفره را تشکیل داده که من به نمایندگی از این کارگروه مسئول مذاکره با آقای لاریجانی برای معرفی نمایندگان فراکسیون اصولگرایان از سوی ایشان به این کارگروه هستم.

قلم | qalamna.ir :

محمدرضا تابش در جمع خبرنگاران پارلمانی اظهار کرد: در یکی از جلساتی که در دفتر دکتر عارف برگزار می‌شود جمع فراکسیون امید تصمیم گرفتند کمیته‌ی ۵ نفره‌ای برای تعامل با فراکسیون اصولگرایان تشکیل شود و من از طرف جمع ماموریت پیدا کردم تا موضوع را به رئیس مجلس منتقل کنم و به فاصله‌ی یکی دو روز از تشکیل این کارگروه در فراکسیون امید و پس از اتمام دور اول انتخابات مجلس این صحبت‌ها انجام شد اما هنوز از سوی فراکسیون اصولگرایان جوابی گرفته نشده و بر همین اساس امروز مجددا با آقای لاریجانی گفت‌وگویی داشتم.

وی افزود: بنده عرض کردم ممکن است در سطح رئیس مجلس رقابتی ایجاد شود اما آنچه که مهم است این است که مجلس دهم باید به خوبی اداره شود.

وی افزود: من با آقای لاریجانی گفتم که با توجه به این که مجلس دهم را تقریبا به طور مساوی اصولگرایان و اصلاح طلبان امید تشکیل می‌دهند باید به نحوی مدیریت شود که هر دوی این جریانات اعتبار خود را حفظ کند.

تابش ادامه داد: برای این مهم باید مسئولیت‌ها و وظایف کلیدی در مجلس آینده در اختیار افراد پخته و توانمند از هر دو طرف قرار گیرد که در غیر این صورت ممکن است به مدیریت مجلس آینده لطمه بخورد.

محمدرضا تابش در بخش دیگری از صحبت‌های خود با ابراز امیدواری از معرفی سریعتر افراد برای عضویت در کارگروه تعامل دو فراکسیون مجلس گفت: آقای لاریجانی قول مساعد در این حوزه دادند و امروز مجددا در گفت و گویی که با آقای کاظم جلالی داشتم نیز خواستم این کار تسریع یابد و با توجه به اینکه ۵ نفر فراکسیون امید در این کارگروه مشخصند امیدواریم هر چه سریعتر ۵ نفر هم برای عضویت در فراکسیون اصولگرایان نیز معرفی شوند تا جلسات مشترک برگزار شود و درسایه تعامل مکانیزم‌های مشخصی را برای تحقق اهداف مجلس آینده و تصدی افراد با صلاحیت برای پست‌های کلیدی مجلس آینده مشخص شود تا مدیریت مجلس آینده با یک عقلانیت و وزانت متناسب با خواسته‌ها و انتظارات مردم باشد.

تابش از دعوت منتخبان مجلس دهم از سوی حزب عدالت و توسعه خبر داد و تصریح کرد:‌ سه شنبه آینده این حزب از همه منتخبان لیست امید و معتدلین مجلس دهم دعوت کرده تا در نشست حضور یابند که امیدواریم این موضوع کمکی به ایجاد یک مجلس توانمند بکند.

نماینده مردم اردکان در مجلس در بخش پایانی صحبت‌های خود در مورد تشکیل جلسات فراکسیون امید گفت: درجلسه قبلی اعضای فراکسیون امید مشخص شدند و روز سه شنبه نیز در مجمع عمومی ارکان فراکسیون امید و هیات رئیسه انتخاب خواهند شد و اساسنامه‌ی موقت نهایی می‌شود و در آینده نیز نقطه نظرات اصلاحی نمایندگان نیز روی این اساسنامه اعمال خواهد شد.

تابش ادامه داد:همچنین مسائل مهم فراکسیون نیز مورد بحث قرار می‌گیرد که تبعا یکی از مهمترین این موضوعات انتخابات هیات رئیسه مجلس و کمیسیون‌های تخصصی است که امیدوارم نتایج خوبی داشته باشد و منبعث از اراده و آراء اعضای فراکسیون امید باشند.

هشتگ: ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.