stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
  • کد خبر : 336
  • 03 شهریور 1394 - 6:14
7

هادی نوروزی برترین گل ماه را به ثمر رساند

هادی نوروزی برترین گل ماه را به ثمر رساند

برنامه نود این هفته اتفاقات هفته گذشته فوتبال ایران را بررسی کرد.

قلم | qalamna.ir :

برنامه نود این هفته ساعت ۲۲:۳۰ دوشنبه روی آنتن شبکه سه سیما رفت. در ابتدای این برنامه عادل فردوسی‌پور توضیحاتی درباره دیدار تیم‌های ستارگان فوتبال ایران و ستارگان فوتبال جهان ارائه کرد. قرار است ویژه‌برنامه نود که با حضور ستارگان فوتبال جهان همراه خواهد بود، پنجشنبه شب روی آنتن برود.

سوال پیامکی برنامه

نظرسنجی این هفته به انتخاب بهترین گل ماه اختصاص داشت. بینندگان نود باید از میان امید ابراهیمی، حسن بیت سعید، احسان حاج‌صفی، غلامرضا رضایی و هادی نوروزی زننده برترین گل ماه را انتخاب می‌کردند. در نهایت، گل هادی نوروزی به تیم پدیده، با کسب ۶۰ درصد آرا به عنوان برترین گل ماه انتخاب شد.

جهانبخش: خاطرات زیادی از نایمخن دارم

در ادامه آیتمی درباره خداحافظی علیرضا جهانبخش از هواداران باشگاه نایمخن پخش شد. مسئولان باشگاه نایمخن مراسم با شکوهی برای خداحافظی ترتیب داده بودند.

جهانبخش در این باره اظهار کرد: خاطرات خوب و خوش و همچنین تلخ زیادی در دوران بازی در این باشگاه دارم. زمانی که تیم به دسته دو سقوط کرد هواداران مرا به عنوان یکی از بهترین بازیکنان انتخاب کردند.

اشتباهات داوری در همه جای جهان وجود دارد

پخش مستندی درباره اشتباهات داوری، بخش بعدی برنامه بود. در این مستند عنوان شد که اشتباهات داوری در بازی‌های اروپایی هم وجود دارد اما آنجا برخورد بدی با داوران انجام نمی‌شود. البته اگر داوری تبانی کند او را مادام‌العمر محروم می‌کنند اما اگر اشتباه سهوی باشد داور بازی را بازخوست نمی‌کنند. در بخش دیگری از این مستند، اشاره‌ای هم به محسن قهرمانی شد؛ این‌که اگر قهرمانی تبانی کرده چرا مجدداً به داوری برگشته اما اگر تبانی در کار نبوده، چرا با آبروی این داور بازی شده است؟

خوردبین: فغانی یکی از بهترین داوران ایران است

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس به عنوان نخستین مهمان روی خط برنامه آمد و اظهار کرد: علیرضا فغانی یکی از بهترین داوران ایران است اما در دیدار ما برابر ذوب آهن اشتباهاتی داشت. البته اشتباهات داوری در چند بازی ما وجود داشته است.

فغانی: حاضرم یک سال در لیگ یک قضاوت کنم

علیرضا فغانی، داور دیدار پرسپولیس و ذوب آهن هم روی خط برنامه آمد و در واکنش به اظهارات فردوسی‌پور که عنوان کرد فغانی از بالا به پایین به فوتبال ایران نگاه می‌کند، گفت: فرهنگ فوتبال ما با خارج از کشور متفاوت است. شاید صحبت شما درست باشد که من از بالا به فوتبال ایران نگاه می‌کنم. بنابراین حاضرم یک سال در لیگ یک قضاوت کنم تا دیگر اینگونه رفتار نکنم.

او درباره صحنه اخراج محسن بنگر هم گفت: قبول دارم صحنه خطای هَند محسن بنگر پنالتی نبود اما اخطار اولی که به او دادم به خاطر این بود که پس از گل شدن پنالتی به حالت تمسخر اقدام به دست زدن کرد. در مورد اخطار دوم هم او با شدت زیادی به دروازه‌بان حریف برخورد کرد و بخاطر آن اخطار گرفت. بنابراین اخراج بنگر درست بوده و نباید بخشیده شود.

پرسپولیس هوشمندانه‌تر از سابق

آنالیز دیدار پرسپولیس و ذوب آهن نشان می‌دهد شاگردان برانکو ایوانکوویچ بازی هوشمندانه‌تری نسبت به گذاشته ارائه کردند. آنها با برتری عددی که در تمام نقاط زمین داشتند، پاس‌های ذوب‌آهنی‌ها را محدود کردند و با سرعت دادن به بازی، فرصت‌های گلزنی روی دروزاه حریف خلق کردند. کمال کامیابی‌نیا و احمد نوراللهی نقش مهمی در قطع پاس‌های ذوب‌آهنی‌ها داشتند. کامیابی‌نیا با ۱۱ قطع توپ و نوراللهی با ۱۰ قطع توپ عملکرد خوبی در ترکیب تیمشان داشتند.

هشتگ:

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.