stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024
  • کد خبر : 33571
  • 23 اردیبهشت 1395 - 21:43
2

رحمانی‌فضلی : نگران انتخابات ریاست جمهوری نیستیم

رحمانی‌فضلی : نگران انتخابات ریاست جمهوری نیستیم

عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در نشست خبری با خبرنگاران در ساختمان مرکزی جهاد دانشگاهی خراسان رضوی گفت:

قلم | qalamna.ir :

رحمانی-فضلی

 در خصوص پیگیری پرونده عامل انتشار عکس‌های منتسب به مینو خالقی، این اقدام از نظر من عملی غیر اخلاقی و ناپسند بود، ما در جامعه‌ای دینی زندگی می‌کنیم و آبروی مردم حرمت دارد، من همان روز اول محرمانه به نیروی انتظامی دستور دادم تا این مساله را پیگیری کنند و این واکنش ما عین قانون است.

امنیت اجتماعی و اخلاقی فقط به گشت ارشاد و تذکر دادن خلاصه نمی‌شود، زمانی که با حیثیت افراد بازی می‌شود باید پرونده پیگیری شده و در مسیر قانون هدایت شود، این عمل اصلاً قابل دفاع نیست و همه باید تن به قانون دهند، انسان‌ها حریم دارند و باید این حریم حفظ شود، وزارت کشور نیز هر اقدامی که امنیت عمومی و اجتماعی را به خطر بیندازد از طریق مجاری قانونی پیگیری می‌کند.

نگران انتخابات ریاست جمهوری نیز اصلا نیستیم و من به عنوان وزیر کشور با کسانی که مسیر قانون را رعایت نکنند برخورد خواهم کرد.

 دارایی‌های شرکت پدیده کفاف سرمایه مردم را می‌دهد، وزارت کشور متولی این مسئله نبوده اما اگر امروز دولت برای حل این مشکل وارد شده است تنها به خاطر منافع مردم بوده است.

هر زمان که ارزیابی‌های مربوطه تشخیص دهند که استانداران و فرمانداران باید تعویض شوند، جابه‌جا خواهند شد. ما بر سر منافع مردم، نظام و انقلاب هیچ وقت با کسی برخورد دوستی و سیاسی‌ نداریم، بنده نظام ارزیابی دارم، در این نظام اگر به این نتیجه برسیم که باید مسوولی جابه‌جا شود تغییر خواهد کرد، در استان خوزستان نیز استاندار از ۶ ماه پیش متقاضی بازنشستگی و کنارگیری بود اما من از ایشان خواهش کردم بماند و انتخابات را پیش ببرد.

هشتگ:

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.