stat counter
تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
  • کد خبر : 33481
  • 21 اردیبهشت 1395 - 19:36
1

حضور افراد صاحب نفوذ در قاچاق کالا/ سیستمی پشت قاچاق کالا وجود دارد

حضور افراد صاحب نفوذ در قاچاق کالا/ سیستمی پشت قاچاق کالا وجود دارد

عزت الله یوسفیان ملا نماینده مجلس در ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی گفت: برخی جریان های ذینفع اجازه مقابله با قاچاق های بزرگ را نمی دهند و دستگاههای مربوطه پیگیر مبارزه با قاچاق های خرد می شوند.سیستمی پشت قاچاق کالا وجود دارد و متاسفانه افراد صاحب نفوذ در این امر فعال هستند.

قلم | qalamna.ir :

نماینده مجلس در ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی گفت: برخی جریان های ذینفع اجازه مقابله با قاچاق های بزرگ را نمی دهند و دستگاههای مربوطه پیگیر مبارزه با قاچاق های خرد می شوند.

عزت الله یوسفیان ملا در گفت و گو با خبرنگار جام جم آنلاین، با اشاره به اینکه مجلس قانون های لازم را برای مبارزه با قاچاق کالا تصویب کرده است گفت: با توجه به این امر دستگاههای اجرایی موظف به مقابله با قاچاق هستند و دیگر مجلس نمی تواند کاری کند.

وی ادامه داد: دستگاههای زیربط در صورتی که اراده کنند می توانند با قاچاق کالا مبارزه کنند و قدرت لازم را نیز برای این کار دارند اما به دلیل اینکه برخی جاها قاچاق به صورت سیستماتیک و کلان انجام می شود آنها کوتاه می آیند.

نماینده مردم آمل در مجلس نهم افزود: برخی جریان های ذینفع اجازه مقابله با قاچاق های بزرگ را نمی دهند و دستگاههای مربوطه پیگیر مبارزه با قاچاق های خرد می شوند.

این عضو کمیسیون برنامه،بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: سیستمی پشت قاچاق کالا وجود دارد و متاسفانه افراد صاحب نفوذ در این امر فعال هستند.

وی با اشاره به اینکه ورود کالای قاچاق به کشور موجب ضعف اشتغال و تولید می شود تصریح کرد: این اتفاق موجب ضربه خوردن اقتصاد مقاومتی می شود.

هشتگ:

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.