stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
  • کد خبر : 33387
  • 19 اردیبهشت 1395 - 13:14
3

پیگیری حادثه سوءقصد به میرمحمود موسوی

پیگیری حادثه سوءقصد به میرمحمود موسوی

وزیر کشور از پیگیری حادثه سوءقصد به میرمحمود موسوی از سوی پلیس خبر داد./ بامداد امروز اخباری در شبکه های اجتماعی دست به دست شد که حاکی از حمله به دکتر میرمحمود موسوی، دیپلمات کهنه کار وزارت خارجه بود. در این خبرها آمده است که میرمحمود موسوی از سوی افراد ناشناس با سلاح سرد مورد حمله قرار گرفت و مجروح شد.

قلم | qalamna.ir :

۱۱۱۳۸

در پی سوء قصد به برادر میرحسین موسوی، رحمانی فضلی دستور پیگیری موضوع را صادر کرد
قلم به نقل از عبدالرضا رحمانی فضلی صبح روز یکشنبه در حاشیه همایش فرماندهان نیروی انتظامی با حضور در جمع خبرنگاران درباره اخبار منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر سوءقصد به میرمحمود موسوی از کارمندان وزارت امور خارجه خاطرنشان کرد: بنده هم این موضوع را در فضای مجازی شنیده‌ام که از فرمانده نیروی انتظامی پرس‌وجو کردم، گفتند که قبلا موردی از سوءقصد به این فرد گزارش نشده است.
وی ادامه داد: در هر صورت دستور پیگیری از سوی پلیس در این مورد داده شده است.
وی با بیان این‌که «این‌طور اتفاقات به طور روزانه برای افراد مختلف رخ می‌دهد»، اظهار کرد: طبق برآوردهای اولیه این موضوع از نوع زورگیری بوده و قصد خاصی پشت آن نبوده اما دستور پیگیری و برخورد با عاملان داده شده است.
گفتنی است، بامداد امروز اخباری در شبکه های اجتماعی دست به دست شد که حاکی از حمله به دکتر میرمحمود موسوی، دیپلمات کهنه کار وزارت خارجه بود. در این خبرها آمده است که میرمحمود موسوی از سوی افراد ناشناس با سلاح سرد مورد حمله قرار گرفت و مجروح شد. مهاجمان با برنامه قبلی به وی نزدیک شده اند. مهاجمان سه نفر بوده اند که پس از حرکات ایذایی دو تن از آنها، سومی چاقوی خود را به سمت شاهرگ میرمحمود موسوی برده است که در آخرین لحظه، موسوی به زیر دست مهاجم می زند و او نمی تواند ضربه کاری به هدف خود وارد کند.

 

هشتگ: ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.