stat counter
تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
  • کد خبر : 33251
  • 15 اردیبهشت 1395 - 16:26
7

کیهان:مانی حقیقی نور چشمی دولت و خانواده او جاسوس است

کیهان:مانی حقیقی نور چشمی دولت و خانواده او جاسوس است

کیهان: برخی اعضای خانواده این فیلم‌ساز نورچشمی دولت یازدهم که از قضا در دولت دهم نیز از موهبت‌هایی مثل داوری جشنواره فیلم فجر برخوردار بوده، سابقه جاسوسی برای سرویس اطلاعات خارجی انگلستان (MI6) را دارند.

قلم | qalamna.ir :

mani-04

قلم؛  روزنامه کیهان کیهان در ستون اخبار امروز خود نوشت: برخی اعضای خانواده این فیلم‌ساز نورچشمی دولت یازدهم که از قضا در دولت دهم نیز از موهبت‌هایی مثل داوری جشنواره فیلم فجر برخوردار بوده، سابقه جاسوسی برای سرویس اطلاعات خارجی انگلستان (MI6) را دارند.

در بدعتی بی‌سابقه و غیراصولی، دو فیلم از یک کارگردان به طور همزمان روی پرده سینماها رفته است. این در حالی است که فیلم اول این فیلمساز، به دلیل شدت طرح مسائل غیراخلاقی، اعتراض بسیاری از مردم را برانگیخته است و حتی منتقدان نشریات سینمایی شبه‌روشنفکر نیز، معتقدند که این اثر، یک فیلم مبتذل و ضعیف است.

گروهی از دانشجویان نیز چندی پیش در اعتراض به این فیلم، در حرکتی نمادین، یک بسته آلبالوی فاسد به حجت‌الله ایوبی، رئیس سازمان سینمایی هدیه دادند. اما سازمان سینمایی نیز در واکنش به اعتراض‌ها، به کارگردان این فیلم هدیه داد و یکی دیگر از آثار او را نیز روی پرده برد! نکته قابل تأمل این است که فیلم دوم این کارگردان نیز به خاطر تحریف تاریخ و طرح مسائل دروغ به جای واقعیت تاریخی، حاشیه‌ساز شده بود.

به‌طوری که صادق زیبا‌کلام، فعال سیاسی هم که در این فیلم حضور دارد، با انتشار نامه‌ای اعلام کرد که به خاطر بازی در این فیلم، عذاب وجدان دارد چون آنچه در فیلم بیان می‌کند، دروغ است!

هشتگ: ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.